سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ نماینده مجلس:

مشارکت مردم، پیش شرط تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی است

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور با نشاط مردم در صحنه و همکاری و مشارکت آنان، پیش شرط تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی در کشور است.

مجید جلیل سرقلعه درباره نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: به کار بردن کلمه حماسه از سوی معظم له بیانگر آن است که باید برای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی، کار جهادی کرد.
وی افزود: علاوه بر عزم جدی مسئولان در فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، حضور با نشاط شهروندان در خلق حماسه ای دیگر نیز مورد تاکید است.
وی تصریح کرد: تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی بدون حضور مردم، امکانپذیر نیست.
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری امسال گفت: نمایندگان مجلس نیز وظیفه دارند با نظارت قانونی بر انتخابات شوراهای شهر و روستا، زمینه حضور با نشاط مردم را در انتخابات آتی فراهم کنند.
نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس افزود: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری نیز امسال برگزار می شود و مردم وظیفه دارند با حضور با بصیرت خود، حماسه ای دیگر در تاریخ با شکوه جمهوری اسلامی رقم بزنند.
جلیل سرقلعه تصریح کرد: مردم ایران در برهه های مختلف، یاور و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده اند و در انتخابات امسال نیز حماسه ساز خواهند شد.
وی گفت: به بیان معظم له، اقتصاد و حل مشکلات کشور در این بخش همچنان باید در دستور کار قوای مجریه و مقننه قرار گیرد و برای رونق اقتصاد کشور، باید امسال، حماسه سازی کرد.
جلیل سرقلعه افزود: مقام معظم رهبری در سال های گذشته بر لزوم بهبود معیشت مردم و رونق بیشتر اقتصاد تاکید کرده اند و مسئولان سه قوه نیز موظفند مسیر پیشرفت نظام اقتصادی را هموار کنند.
عضو کمیسیون عمران مجلس، لازمه تحقق حماسه اقتصادی را توانمند کردن تولید داخلی، کاهش وابستگی به فروش نفت خام، افزایش سرمایه گذاری داخلی و هموار شدن مشارکت مردم در بخش اقتصاد عنوان کرد./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.