سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ استاندار چهارمحال و بختیاری در پیام نوروزی:

تقدیم طبیعت شكوفا و دل انگیز در نوروز؛ معنای واقعی « الی احسن الحال » است

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی، فرا رسیدن نوروز باستانی 1392 را به عموم مردم شریف این استان تبریك گفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی اصغر عنابستانی؛ استاندار چهارمحال و بختیاری در این پیام آورده است: نوروز با فراخواندن انسان ها به تحول درونی و با تقدیم طبیعت شكوفا و دل انگیز به جهانیان؛ معنای واقعی تعبیر' الی احسن الحال' را در منظر همگان به تماشا می گذارد و این تعبیر، مصداقی بارز از جامعیت دین مبین اسلام در بحث تعالی و رشد انسان است كه سنت ها و آیین های ناب ایرانی نیز حقانیت آن را به روشنی تایید كرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه این پیام، ضمن تبریك فرارسیدن سال 1392 به مردم شریف استان و با اشاره به تعابیر مختلف نوروز و عید باستانی ایرانیان كه در روایات دینی و مذهبی نیز مورد تأكید قرار گرفته، در تشریح تعابیر مقام معظم رهبری از این ایام فرخنده، گفت: مقام عظمای ولایت در خصوص اهمیت و جایگاه عید باستانی نوروز فرموده‌اند: 'نوروز، یعني روزي كه شما با عمل خودتان، با حادثه‌ا‏یي كه اتفاق مي‏افتد، آن را نو مي‏كنید ... ما باید نوروز را، نو روز كنیم. نوروز به حسب طبیعت، نوروز است؛ جنبه انساني قضیه هم به دست ماست كه آن را نوروز كنیم'.

وی در این پیام می افزاید: خداوند منان را شاكرم كه در سال 'تولید ملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' به اینجانب و مجموعه مدیریتی استان توفیق داد تا ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و در سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری، در راستای تحقق آرمان های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و در راستای اهداف بلند دولت خدوم، عدالت محور و مهرورز دهم، گام های ارزشمندی را در استان پهناور چهارمحال و بختیاری برداریم.

برنامه ریزی و اقدامات موفق دولتمردان دولت دهم و به همین ترتیب فعالیت های ارزنده مجموعه مدیریتی ارشد استان در سال 91، حقیقت نوروز را برای مردم شریف هویدا كرد؛ چرا كه در آستانه سال جدید، مردم شریف استان پر افتخار وارد روزهای تازه‌ای از دوران توسعه و پیشرفت شده‌ اند و این روند مصداق بارز 'حول حالنا الی احسن الحال ' است. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.