سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ معاون سازمان میراث فرهنگی

تداوم برگزاری جشنواره ها در مناسبت های مختلف سال به منظور افزایش نشاط اجتماعی در جامعه

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، از تداوم برگزاری جشنواره ها در مناسبت های مختلف سال به منظور افزایش نشاط اجتماعی در جامعه خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حسن شبان پور اظهار داشت: برنامه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور، تداوم برگزاری جشنواره صدای بهار در سال های آینده و مناسبت های مختلف سال به منظور افزایش نشاط اجتماعی در جامعه است.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره هایی در راستای افزایش نشاط اجتماعی و عنوان های مختلف در طول سال با هدف افزایش شادابی و شادی در جامعه در مراكز استان ها از برنامه های سازمان میراث فرهنگی كشور است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، همچنین با بیان اینكه اشتغالزایی در بخش صنایع دستی و گردشگری در اولویت برنامه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور طی سال جاری است، اظهار داشت: رایزنی های لازم با بانك های عامل برای ارائه تسهیلات به فعالان این دو بخش انجام شده است.

شبان پور، همچنین با بیان افزایش مسافرت های نوروزی در تعطیلات نوروز امسال، اضافه كرد: افزایش 100 درصدی مسافرت در برخی استان ها نظیر فارس، كهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری، با توجه به افزایش فروش بلیط مسافرت های نوروزی و درصد اشغال هتل ها برآورد شده است.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور به منظور دیدار از روند ارائه خدمت به مسافران نوروزی استان چهارمحال و بختیاری، به این استان سفر كرده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.