سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله نظاميان صهيونيست به فعالان فلسطيني + تصاوير

نظاميان رژيم صهيونيستي روز گذشته با يورش به روستاي "احفد يونس" در منطقه "ارزاريا" معترضين فلسطيني كه در اعتراض به شهرك سازي هاي رژيم صهيونيستي تجمع كرده بودند را بازداشت كردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري معا، اين تجمع از يك هفته گذشته در ناحيه شرقي بيت المقدس انجام شده بود و شاهدان عيني گزارش داده اند كه نيروهاي صهيونيست 50 فعال فلسطيني را مجبور به خروج از آن ناحيه كرده اند.

همچنين 8 فلسطيني در جريان اين يورش نظاميان صهيونيست بازداشت شده اند كه "مصطفي برغوثي" چهره سياسي فلسطيني نيز در ميان بازداشت شدگان بوده است. بازداشتي ها به شهرك "مال ادوميم" انتقال يافته اند.


همچنين چهار فلسطيني نيز در "جنين" بازداشت شده اند كه يكي از آنان از "بيلين" يك نفر از "بيت للحم" و يك نفر ديگر نيز از "رام الله" بوده اند. برغوثي در اين تجمع گفته بود "اشغالگران صهيونيست از ورود ما به زمين هايمان جلوگيري مي كنند در حاليكه شهرك نشينان صهيونيست اجازه دارند تا كنترل اين منطقه را در اختيار داشته باشند." "ميكي روزنفيلد" سخنگوي پليس رژيم صهيونيستي نيز اظهار داشته كه 200 پليس صهيونيست براي خارج نمودن اجباري فلسطينيان در روز يكشنبه به آن ناحيه اعزام شده بودند.


معترضين تجمع يافته در اين محل از يك هفته پيش در نزديكي اردوگاه "باب الشمس" دست به اعتراض زده اند. آنان در بيانيه اي اظهار داشته اند كه خواهان احقاق حقوق فلسطينيان براي بازگشت آنان به سرزمينت شان هستند و دوم آنكه بر حق مسلم فلسطينيان براي حاكميت بر سرزمين شان تاكيد كرده اند. آنان در ادامه بيانيه شان و در اعتراض به دولت آمريكا و در آستانه سفر اوباما به رژيم صهيونيستي اظهار داشته اند "دولت آمريكا در اشغالگري و جنايات رژيم صهيونيستي با آن رژيم همدست است.


دولت آمريكا 43 بار آراي صادر شده عليه رژيم صهيونيستي را به نفع آن رژيم وتو كرده است.








آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد.  


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.