سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

تبدیل برنامه های شاد جشنواره صدای بهار در ایام فاطمیه به برنامه های فرهنگی

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: با فرا رسیدن ایام فاطمیه، برنامه های شاد جشنواره ملی صدای بهار در سراسر کشور به برنامه های مذهبی و فرهنگی تبدیل می شود.

حسن شبانپور گفت: برنامه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، تداوم برگزاری جشنواره صدای بهاردر سال های آینده و مناسبت های مختلف سال به منظور افزایش نشاط اجتماعی در جامعه است.
وی افزود: برگزاری جشنواره هایی در راستای افزایش نشاط اجتماعی و عنوان های مختلف در طول سال با هدف افزایش شادابی و شادی در جامعه در مراکز استان ها از برنامه های سازمان میراث فرهنگی کشور است.
شبانپور با بیان اینکه اشتغال زایی در بخش صنایع دستی و گردشگری در اولویت برنامه های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور طی امسال است، گفت: رایزنی های لازم با بانک های عامل برای ارائه تسهیلات به فعالان این دو بخش انجام شده است.
این مقام مسئول در سازمان میراث فرهنگی کشور همچنین با بیان افزایش مسافرت های نوروزی در تعطیلات نوروز امسال، افزود: افزایش 100 درصدی مسافرت در برخی استان ها نظیر فارس، کهگیلویه و بویر احمد و چهارمحال و بختیاری با توجه به افزایش فروش بلیت مسافرت های نوروزی و درصد اشغال هتل ها برآورد شده است.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، به منظور دیدار از روند ارائه خدمت به مسافران نوروزی استان چهارمحال و بختیاری، به این استان سفر کرده است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.