سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ سليميان به مسافران نوروزي توصيه كرد:

بلوتوث را هنگام سفر خاموش كنيد

رييس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: جهت جلوگيري از استخراج اطلاعات شخصي توسط تبهكاران، هموطنان در طول سفر بلوتوث تلفن همراه خود را خاموش بگذارند.

سرهنگ سليميان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: هموطنان در ايام سفر به جهت جلوگيري از هرگونه استخراج اطلاعات شخصي توسط تبهكاران بلوتوث تلفنهاي همراه خود را خاموش گذاشته و تنها در مواقع ضروري آن را روشن و استفاده كنند.
رييس پليس آگاهي استان اصفهان در ادامه اظهار داشت: همچنين شهروندان همواره مراقب کودکان و افراد سالخورده باشند،آدرس منزل،شماره تلفن را به بستگانشان و فرزندانشان یاد بدهند و به بچه ها آموزش بدهند که افراد ناشناس و غریبه قابل اعتماد نیستند.
*مسافرکشهای شخصی و هشدار پلیس آگاهی
اين مقام مسئول انتظامي افزود: پلیس توصیه می کند از تاکسی،اتوبوس و آژانس ها استفاده کنید؛هرگز برای جابجایی از مسافرکشهای شخصی استفاده نکنیم(این توصیه در ساعات خلوت جدی تر است)،هنگام حضور در وسائط نقلیه برای احتمالات بعدی چهره راننده،مشخصات داخلی اتومبیل و پلاک انتظامی آن را به خاطر بسپارید.
*آنچه رانندگان محترم تاکسی و آژانس ها باید بدانند
وي ادامه داد: شماره تلفن های مشتریان را حتماً ثبت کنید،مسیرهای ناگهانی و در نقاط پرت را نپذیرید،از مسافرین ناشناس آبمیوه و خوراکی نپذیرید.کرایه های بالا وسوسه برانگیز و البته خطرناک است،نصب دوربین های مدار بسته در آژانس ها را توصیه می کنیم، حتماً مشخصات افراد غیر مشترک را احراز و در رایانه و یا دفاتر خود در آژانس ها ثبت کنید.
برچسب ها: بلوتوث ، سلیمیان ، هنگام ، سفر ، خاموش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.