سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

کردستان یکی از قطب های رشته کاراته در کشور است

رئیس هیئت کاراته کردستان گفت: این استان یکی از قطب های اصلی رشته کاراته کشور است و تیم های بانوان و آقایان این استان در لیگ های کشوری همواره عناوین برتر را به خود اختصاص می دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج سوداگری گفت: کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته داوران، مربیان و پیشکسوتان در هیئت کاراته کردستان فعالیت دارند و انتظار می رود که اقدامات کمیته های زیرمجموعه زمینه را برای پیشرفت بیش از پیش این رشته ورزشی فراهم کند.
 
وی افزود: در حال حاضر سه کمیته‌ روستایی عشایری، استعدادیابی و ورزش‌های همگانی نیز به این هئیت اضافه شده است و باید با برنامه ریزی از ظرفیت های ایجاد شده در این بخش نیز به خوبی بهره برداری کرد.
 
رئیس هیئت کاراته استان کردستان آمار ورزشکاران حرفه‌ای رشته کاراته را پنج هزار و 500 نفر اعلام کرد و یادآور شد: این تعداد در سه سبک کنترلی، آزاد آقایان و بانوان فعالیت دارند.
 
سوداگری به رشد سه هزار نفری این آمار از سال 88 تاکنون اشاره کرد و گفت: در این مدت 25 نفر از ورزشکاران استان در دوبخش زنان و مردان به اردوهای ملی دعوت شده‌ اند و در کنار این مهم ورزشکاران کردستانی همواره در مسابقات ملی و بین المللی افتخارات بسیار خوبی را برای استان کسب کرده اند.
 
وی با تاکید بر افتخارات و عناوین کسب شده در این رشته ورزشی توسط کاراته‌ کاهای کردستانی حمایت‌های بیشتر مسئولین را در این خصوص خواستار شد./س
برچسب ها: کاراته ، کردستان ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.