سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

مشکلات کشور با تاًسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری حل می شود

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: مشکلات کشور با تاسی از رهنمودهای معظم له حل می شود.

سید سعید زمانیان دهکردی با تبریک فرا رسیدن سال جدید به مردم ایران گفت: مقام معظم رهبری با نامگذاری هر سال با عنوانی خاص، نقشه راه مردم و مسئولان را تعیین می کنند.
نماینده مردم شهرستان شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: به بیان معظم له، اقتصاد و حل مشکلات کشور در این بخش همچنان باید در دستور کار قوای مجریه و مقننه قرار گیرد و برای رونق اقتصاد کشور، باید امسال حماسه سازی کنیم.
وی با بیان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای شهر و روستا طی امسال در کشور، افزود: حضور گسترده مردم نسبت به دوره های گذشته در انتخابات، زمینه مناسبی برای خلق حماسه ای دیگر در تاریخ جمهوری اسلامی فراهم می کند.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور حماسی و با نشاط مردم در عرصه انتخابات، افزایش امید و نشاط را در جامعه به همراه دارد.
زمانیان دهکردی همچنین با بیان اینکه علاوه بر عزم جدی مسئولان در فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، حضور با نشاط شهروندان در خلق حماسه ای دیگر نیز مورد تاکید است، گفت: تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی بدون حضور مردم، امکانپذیر نیست.
نماینده مردم شهرستان شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم توجه مسئولان به حمایت از تولید ملی و تحقق عملی اقتصاد مقاومتی تاکید کرد./س
برچسب ها: حل ، مشکلات ، کشور ، تاسی ، مقام ، معظم ، رهبری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.