سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

اسکان 50 هزار مسافر نوروزی در استان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری، از اسکان 50 هزار مسافر نوروزی در این استان، از 28 اسفند ماه 91 تا دوم فروردین ماه 92 در این استان، خبر داد.

 مژگان ریاحی گفت: گردشگران نوروزی ورودی به استان چهارمحال و بختیاری، در هتل ها و مهمان پذیرها، مداس و هتل آپارتمان ها اقامت کردند.
وی افزود: همچنین طی این مدت، 28 هزار 349 مسافر از جشنواره صدای بهار واقع در پارک لاله شهر شهرکرد دیدن کردند.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: از 28 اسفند ماه 91 تا دوم فروردین ماه امسال، 21 هزار و 312 گردشگر از تفرجگاه سیاسرد بروجن، 54 هزار گردشگر از حاشیه زاینده رود و پنج هزار نفر از قلعه چالشتر دیدن کردند.
مسئول کمیته نظارت و ارزیابی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان چهارمحال و بختیاری نیز گفت: همزمان با سفرهای نوروزی هموطنان به این استان، 602 مورد بازرسی از مراکز اقامتی و پذیرایی استان، از 28 اسفند ماه 91 تا دوم فرودین ماه 92 انجام شده است.
مسیب رحیمی گفت: از این تعداد، 116 مورد بازرسی از مراکز اقامتی، 238 مورد بازرسی از رستوران ها و مراکز پذیرایی بین راهی، 191 مورد از کمپ ها، مهمانسراها و 57 مورد بازرسی از شرکت های ارائه دهنده خدمات گردشگری استان چهارمحال و بختیاری انجام شد.
وی افزود: 37 مورد تذکر به مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی متخلف داده شد.
رحیمی گفت: هدف از این بازرسی ها، رعایت مسائل بهداشتی در مراکز اقامتی و پذیرایی و جلوگیری از گران فروشی خدمات در مراکز پذیرایی، در راستای رفاه حال مسافران نوروزی است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.