سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ استاد دانشگاه:

نهادینه شدن فرهنگ تولید ملی، گام اساسی اعتلای جمهوری اسلامی است

مدرس دانشگاه های استان چهارمحال و بختیاری در خصوص نام گذاری امسال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: نهادینه شدن فرهنگ تولید ملی و حمایت از تولید کنندگان داخلی در راستای رونق اقتصاد، گام اساسی اعتلای جمهوری اسلامی است.

ماشاء اله ایزدی گفت: در سالی که رهبر معظم انقلاب، آن را به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کرده اند، مردم و مسئولان نظام باید مانند شهیدان که حماسه ساز شدند و اسلام و کشور را با خون خود در برابر هجوم بیگانگان بیمه کردند، در راستای خلق حماسه ای تاریخی در عرصه سیاسی واقتصادی تلاش کنند.
وی با بیان الزامات تحقق شعار امسال، تصریح کرد: مقام معظم رهبری، طی سال های گذشته بر افزایش رونق اقتصادی در کشور تاکید فراوان کرده اند و نامگذاری سال جهاد اقتصادی، تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در سال های پیش نیز در این راستا بوده است.
این مدرس مراکز آموزش عالی استان چهارمحال و بختیاری گفت: توطئه های دشمنان طی سال های گذشته نیز در بخش اقتصادی، فراوان بوده است و می توان گفت، نامگذاری سال ها از سوی مقام معظم رهبری با هوشمندی و درایت خاصی انجام شده است.
ایزدی همچنین با بیان اینکه فشار دشمنان بر ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بوده است، گفت: جوانان و دانشمندان ایرانی نیز با تبدیل تحریم ها با فرصت پیشرفت، برای کشور افتخار آفریدند.
وی افزود: مردم و مسئولان موظفند با بصیرت کامل در تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کرده و نقشه های دشمن را خنثی کنند.
این مدرس مراکز آموزش عالی استان چهارمحال و بختیاری گفت: عمل به دستورات و فرامین رهبر انقلاب و حمایت از ولایت فقیه، اصلی ترین خواسته شهیدان از نسل حاضر انقلاب است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.