سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پربیننده ترین های؛(72)

رويا شريف:عمليات مهد كودك" فرم شركت در جشنواره فجر را پر كرد / اكران چند فيلم كودك به طور همزمان صحيح نيست

تهيه كننده فيلم سينمايي "عمليات مهد كودك" كه اثرش را براي شركت در سي ويكمين جشنواره فيلم فجر حاضر مي كند، گفت: اكران همزمان چند فيلم كودك به هيچ وجه كار صحيحي نيست.

رويا شريف، تهيه كننده سينما  در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران ؛ گفت: "عمليات مهد كودك" فرم شركت در سي ويكمين جشنواره فيلم فجر را پركرد.
شريف در ادامه افزود: "عمليات مهد كودك" هم اكنون در مرحله پاياني تدوين و صداگزاري است و فرم شرك در جشنواره را پر كرده است.
اين تهيه كننده كه با اكران همزمان چند فيلم كودك مخالف است، اظهار داشت: بچه ها به همراه والدينشان بيش از يك فيلم را نمي توانند ببينند چه برسد به اينكه چند فيلم كودك همزمان با هم اكران شود.
وي گفت: من با اكران همزمان چند فيلم كودك به شدت مخالف هستم زيرا امروز براي سينما وضعيتي پيش آمده كه ديگر خاطب به سينما نمي رود.
شريف افزود: اگر نگاهي به 13 فيلم در حال اكران بيندازيد در مي يابيد نه تنها سينماي كودك بلكه به طور كلي سينماي ما در ركود و وضعيت بحراني به سر مي برد.
تهيه كننده فيلم سينمايي "عمليات مهد كودك" به اكران فيلم خود اشاره كرد و گفت: قطعا اگر عمليات مهد كودك نيز در چنين شرايطي اكران شود با شكست روبرو مي شود و مسئولان بايد قبل از اكران يك فيلم به فكر فروش و آوردن مخاطب به سالن هاي سينمايي باشند./ص
برچسب ها: سینا ، اکران ، فیلم ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.