سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمله صهیونیستها به خیمه های معترضان فلسطینی

نیروهای رژیم صهیونیستی با حمله به خیمه هایی که از سه روز پیش توسط فعالان در اعتراض به شهرک سازی اشغالگران برپا شده بود، شماری از فعالان را بازداشت و خیمه ها را تخریب کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه) با حمله به فعالان فلسطینی و خارجی مقابل شهرک "معالیه ادومیم" خیمه های آنان را تخریب کرده و شماری را بازداشت کردند. "مصطفی البرغوثی" عضو شورای قانونگذاری فلسطین نیز از جمله بازداشت شدگان است.

"مصطفی  البرغوثی " دبیر کل جنبش ابتکار ملی فلسطین در تماسی تلفنی از مرکز پلیس صهیونیست ها در شهرک معالیه ادومیم، اقدام نیروهای صهیونیست در حمله به این خیمه ها و بازداشت فعالان را جنایت دیگری از سوی رژیم اشغالگر قدس دانست و تأکید کرد: این اقدامات هرگز فعالان را از ادامه مبارزه علیه این رژیم بازنخواهد داشت.

البرغوثی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی، هنگام حضور باراک اوباما رئیس جمهور امریکا در سرزمین های اشغالی از بیم رسوایی نزد افکار عمومی از حمله به این خیمه ها خودداری کرد و اقدام جنایتکارانه خود را تا پایان سفر وی به تعویق انداخت.

"احمد عساف" سخنگوی رسمی جنبش فتح نیز اظهار داشت: اقدام نیروهای رژیم صهیونیستی در تخریب خیمه های مذکور پایان مبارزه نخواهد بود. بلکه به سرآغازی برای گشوده شدن باب آزادی و استقلال برای ملت ما تبدیل خواهد شد. زیرا ما به مبارزه مان تا پایان اشغالگری صهیونیست ها و برپایی کشور مستقل فلسطین، فارغ از هزینه های آن ادامه خواهیم داد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.