سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديريت بازار لازمه حمايت از کشاورزان

براي حمايت از کشاورزان، بايد با مديريت بازار دست واسطه ها را کوتاه کرد.

نصرالله احساني کارشناس کشاورزي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب فوق افزود: در فروش محصولات کشاورزي بايد نظارت کافي صورت گيرد تا توليدکنندگان متضرر نشوند.

وي ادامه داد: واسطه ها بسياري از محصولات کشاورزي را با قيمت بسيار پائين خريداري و در بازار با دوبرابر قيمت به فروش مي رسانند.

اين کارشناس کشاورزي افزود: در برهه اي از زمان سودجويان با انبار برخي از محصولات کشاورزي بازار را دچار آشوب و تشنج مي کنند.

وي ادامه داد: با توجه به اينکه بيشتر زحمات را توليدکنندگان مي کشند، اما سود حاصل از توليد محصولات کشاورزي، نصيب واسطه ها مي شود.

وي خاطرنشان کرد: مديريت در بازار، يکي از اصول مهم و اساسي براي حمايت از توليدکننده و مصرف کننده و حذف واسطه ها است.

برچسب ها: بازار ، مدیریت ، کشاورز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.