سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوهکن خبر داد

جلسه انتخاباتي باهنر سه شنبه برگزار مي‌شود

رئيس ستاد انتخاباتي باهنر گفت: اولین جلسه ستاد انتخابات باهنر در سال جديد، سه شنبه 6 فروردین برگزار مي‌شود.

"محسن کوهکن" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،اظهار داشت: اولین جلسه ستاد انتخابات مهندس باهنر در سال جديد، سه شنبه 6 فروردین 1392 با حضور اعضای ستاد برگزار می‌شود.

رئيس ستاد انتخاباتي باهنر بیان کرد: جبهه پیروان نیز فعالیت‌های انتخاباتی خود را در زمینه شوراهای شهر و ریاست جمهوری پی می‌گیرد و آقای بادامچیان به عنوان رئیس کمیته انتخابات شورای شهر و دیگر افراد از مجموعه تشکل‌های مربوطه در این امر فعالیت دارند.

وی با اشاره به  گزینه‌هاي پینشهادی جبهه پیروان (آل اسحاق، متکی، باهنر، پورمحمدی) تصریح کرد: چارچوب و استراتژی انتخاباتی جبهه پیروان که یکی از آن‌ها "تعامل، همراهی‌،همکاری" با دیگر داوطلبین اصولگراست به کاندیداهای مورد نظر جبهه عنوان شده تا فعالیت‌های خود را بر این اساس تنظیم کنند.

کوهکن در ادامه با اشاره به ویژگی های رئیس جمهور آینده بر اساس فرمایشات "مقام معظم رهبری" مبنی بر اینکه "رئیس جمهور آینده باید دارای نقاط قوت امروز منهاي ضعف‌هاي امروز رئیس جمهور‌ي باشد اظهار داشت: فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب بسیار متین و منطبق بر موازین اعتقادی بیان شده است.

وی افزود: فردی را که به عنوان رئیس جمهور بر می‌گزینیم باید به حکم انصاف و عدل و مبانی دینی ویژگی‌های مثبت و منفي او را ارزیابی کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان گفت: از جمله نقاط ضعفی که رئیس جمهور آینده باید از آن مبری باشد تک‌روی ، بی‌توجهی به محور قانون، تصمیم گیری‌های منبعث شده از فکر فردی است.

وی گفت: رئیس جمهوری که معتقد به کار و خرد جمعی باشد، می‌تواند لطمه‌هايی از خود محوری به کشور وارد شده را جبران کند.

کوهکن بیان کرد: رييس جمهور آينده نبايد بر خلاف برنامه‌های بلند مدت اقتصادی و کلان کشور مسیری را انتخاب کند که نقطه مقابل چارچوب های اقتصادی قرار گيرد .

وي با تاکید بر ویژگی مدیر و مدبر بودن یک رئیس جمهور بیان کرد:مدیر و مدبر بودن یعنی مدبرانه عمل کردن در راستای پایین آوردن هزینه هاي اداره امور کشور است.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آینده باید از لحاظ سیاسی پختگی کامل را داشته باشد و با اتکا به عقلانیت هزینه اداره کردن امور کشور را به حداقل برساند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کوه کن ، احزاب ، رئیس جمهور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.