سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

مدیران نباید در انجام وظایف خود تفکر جزیر ه ای داشته باشند

بخشدار بومهن گفت : با توجه به ارتقاء پردیس تراز خدمات رسانی باید در شان این مردم باشیم و ادارات به طور جزیره ای به انجام وظایف خود نگاه نکنند تا خادم خوبی برای مردم باشیم .

حیدر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :سرباز کوچکی از این نظام و ولایت در مسند مدیریت بخشدار بومهن هستم و خادم مردم هستم و به این موضوع افتخار می کنم به برکت این نظام نهاد های خدماتی و ادارات چار چوب هایی که داشت شکسته شد و معنای واقعی خود را پیدا کرد و آن اینکه نهاد وادارات جهت ارائه خدمت به مردم کار کنند .

وی ادامه داد :هر کس که بر این مسند ها تکیه می زند مامور است که برای انجام خدمت کار کند و فرصتی است که خداوند متعال در اختیار ما قرار داده است و نیازی از نیاز های مردم را برطرف کنیم و از آموزه های دینی و نظام آموخته ایم و درک کرده ایم که و سفارش حضرت حق هم است از فرمایشات امام صادق (ع)است که می فرمایند دستگیری مومن و رفع حاجت برادر مومن 72 رحمت دارد که یک رحمت آن در دنیا است .

بخشدار بومهن تصریح کرد :هر مدیری آرزوی سربلندی دارد و هیچ پشتوانه ای برای یک مدیر بهتر از مردم نیست مردم ما اثبات کردند که پشتوانه محکمی برای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و می توانند برای مدیران هم این خاصیت را دارند در عرصه خدمات نهاد های خدماتی مثال حلقه های یک زنجیر هستند ما وعده نمی دهیم اما اطمینان داریم که قدرت زنجیر به قدرت تک تک حلقه های آن بستگی دارد .

ابراهیمی اظهار داشت : باید از پتانسیل های مردمی و ظرفیت های مردم استفاده کرد و در کنار هم باشیم و با توجه به ارتقاء پردیس تراز خدمات رسانی باید در شان این مردم باشیم و ادارات به طور جزیره ای به انجام وظایف خود نگاه نکنند تا خادم خوبی برای مردم باشیم ./س


برچسب ها: مدیران ، وظایف ، بومهن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.