سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

خدمات کلیه ی دستگاه ها در ستاد نوروزی بعد از تعطیلات بررسی می شود

فرماندار شهرستان پردیس گفت: بعد از پایان ماموریت نهادهای خدمات رسان در قالب تسهیلات نوروزی عملکرد کلیه ی این دستگاه ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد.

بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: من به عنوان فرماندار شهرستان پردیس از کلیه پرسنل خدوم در ستاد تسهیلات نوروزی در راستای خدمات رسانی به مسافران تقدیر و تشکر دارم.

وی ادامه داد: ما در تعطیلات نوروز در قالب ستاد تسهیلات نوروزی با همکاری کلیه ی نهادهای خدمات رسان خدمات مختلفی را به مسافرین ارائه خواهیم کرد و بر روی شیوه ی فعالیت آنها نظارت کافی را خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت: بعد از پایان ماموریت نهادهای خدمات رسان در قالب تسهیلات نوروزی عملکرد کلیه ی این دستگاه ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهیم داد.

ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان پردیس با حضور ارگان های مختلف خدمات رسان در این شهرستان به شکل قطاری طویل در این منطقه به صورت نمادین با معرفی به مردم برای ارائه ی خدمات به خود در مکان های از پیش تعیین شده برای خدمات رسانی در حیطه ی وظایف خود از اول شهرستان پردیس تا بومهن در مسیر مواصلاتی به استان های شمالی کشور مستقر شده اند./س



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.