سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/سید عزت ا... طاهری :

پردیس از لحاظ مکان ورزشی ضعیف ترین شهرستان تهران است

مسئول هیئت تکواندو شهرستان پردیس گفت : شهرستان پردیس جمعیت بالایی دارند این ظرفیت را با همه شهر های اسصتان تهران مقایسه کنند ما در سطح شهرهای استان تهران از لحاظ مکانهای ورزشی ضعیف ترین شهر هستیم و خواهش می کنم که مسئولین نگاه ویژه ای به شهرستان پردیس داشته باشند و با این مشکل دست و پنجه نرم می کنیم .

سید عزت ا... طاهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت :تکواندو شرق استان تهران در بخش جاجرود و بومهن ، پردیس ، رودهن ،دماوند تا فیروز کوه خلاصه می شود با دارابودن حدود 15 مربی که 11مربی مرد و چهار مربی خانوم در حوزه آموزش مشغول کار هستیم .

وی ادامه داد :تکواندو در سطح منطقه بسیار وسیع و گسترده است و بیش هزارو800 تکواندو کارداریم و در سطح شرق استان تهران تیم شهرستان پردیس از قوای بالایی برخوردار است ما در لیگ تهران و در سطح شمیرانات تیم داده بودیم و در آینده شاهد حضور با شکوه تر تکواندو شهرستان در میادین خواهید بود .

طاهری تصریح کرد :آموزش ها در سطح استاندارد است ما در سال 91 اولین سمینار شهر های کل استان تهران را میزبان بودیم و سمینار جالبی بود که با مدیریت هیئت استان تهران برگزار کردیم مکان ورزشی از مشکلات حاد ما در حوزه ورزش شهرستان پردیس است بالغ بر 400هزار جمعیت در شهرستان پردیس شوخی نیست و ده مکان ورزشی داریم که چهار تا از این مکانها فاقد استاندارد است .

مسئولف هیئت تکواندو شهرستان پردیس اضافه کرد :مربیان ما در مکانهایی که 100تا200 متر ابعاد دارد فعالیت می کنند و این مشکلات گریبان گیر ما است و فرماندار شهرستان پردیس به ما قول دادند تا مکان های ورزشی را در اختیار ما قرار دهند و پرویزی هم رئیس ورزش و جوانان شهرستان پردیس هم در این رابطه قول های مساعدی به ما دادند .

طاهری در خاتمه اظهار داشت :من خواهش دارم از دولت و استانداری به خصوص آقای تمدن در شهرستان پردیس جمعیت بالایی دارند این ظرفیت را با همه شهر های اسصتان تهران مقایسه کنند ما در سطح شهرهای استان تهران از لحاظ مکانهای ورزشی ضعیف ترین شهر هستیم و خواهش می کنم که مسئولین نگاه ویژه ای به شهرستان پردیس داشته باشند و با این مشکل دست و پنجه نرم می کنیم./س 


برچسب ها: پردیس ، تکواندو ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.