سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نمايش‌هاي كانون تئاتر سيار براي كودكان

کانون تئاتر سیار به مناسبت ایام نوروز و فاطمیه از تاریخ سوم تا 29 فروردین در 5 نقطه منتخب تهران، پارک ملت، پارک شهدای گمنام، بوستان ولایت، تئاتر شهر وخاوران به اجرای برنامه می پردازند.

سعيد زمانیان مدیر کانون تئاتر سیار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیان کرد: کانون تئاتر سیار با هماهنگی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حمایت و پشتیبانی اداره ی کل هنرهای نمایشی در 5 نقطه ی تهران به مناسبت ایام نوروز و فاطمیه از تاریخ 3 فروردین لغایت 29 فروردین در 5 منتقطه ی منتخب تهران، پارک ملت، پارک شهدای گمنان، بوستان ولایت، تئاتر شهر و خاوران به اجرای برنامه می پردازند.

وی ادامه داد: این برنامه ها 92 اجرا بوده که توسط 30 گروه نمایشی در 2 فاز انجام می شود که فاز اول از 3 لغایت 14 فروردین و فاز دوم 15 تا 29 فروردین خواهد بود.

زمانیان افزود: در این ایام برنامه های متنوعی طراحی شده که این نمایش ها به آشنایی مخاطبین با آیین نوروزی کمک می کند و نکات اخلاقی و پند آموزی نیز در آن وجود دارد.

مدیر کانون تئاتر سیار ادامه داد: نمایش هایی به مناسبت ایان فاطمیه و همچنین نمایش هایی برای کودکان و نوجوانان طراحی شده است.

زمانیان اظهار داشت: گروه های نمایشی را از سراسر کشور برای شرکت در این برنامه ها دعوت کردیم که از 10 استان کشور گروه های نمایشی داریم.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه ها در 3 زمان خواهد بود، ساعت 13، 15 و 17 برنامه ها اجرا می شوند.

وی خاطر نشان کرد: در اولین روز از اجرای این برنامه ها با استقبال خیلی خوبی از سوی مخاطبین همراه بودیم./ص

 

برچسب ها: لبکام ، بلکم ، لاک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.