سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز رو کجا بريم؛

امروز کجا بریم پیشنهاد راه بلد باشگاه خبرنگاران برای یک سفر یک روزه به روستاي آهاراست.

امروز کجا بریم پیشنهاد راه بلد باشگاه خبرنگاران برای یک سفر یک روزه  به روستاي آهاراست. روستای آهار در شمال شرقی تهران در بخش اوشان، منطقه رودبار قصران قرار گرفته است. باغستان و روستای قدیمی خوش آب و هوایی که به دلیل داشتن طبیعت بکر همیشه مورد توجه بسیاری از گردشگران و طبیعت دوستان بوده است. چمن زارهای وسیع، با غ ها و درختان کهن سال زیبایی کم نظیر و چشم نوازی به این تکه از دامنه های البرز بخشیده اند.

                                                             

                                                                

آهار در حقیقت در محل تلاقی دو تنگه ای قرار دارد که یکی به سمت شمال غرب به ده تنگه و دیگری به سمت جنوب غرب به منطقه و مزارع و آبشار شکر آب و قله توچال و مرز شهرستانک منتهی می شود.

در این منطقه می توانید جاذبه هایی مثل آبشار شکراب، امامزاده طاهر شکراب، آبشار ده تنگه، قلعه تاریخی دختر و قلل مرتفع مثل قله قلعه دختر، سی چال، توچال و قزقونچال را ببینید.

                         

                                     

برای حرکت به سمت آهار ازتهران، باید راهیجاده لشگرک شویدو مسیر این جادهبه سمت فشم را در پیش بگیرید. بعد از گذر از حاجی آباد واوشان، به روستای آهار می رسید.

با توجه به کوهستانی بودن روستای آهار برای سفر به این منطقه کفش مناسب کوهنوردی بپوشید ولباس مناسب این فصل همراه خود ببرید. چون ممکن است یک رگبار پاییزی شما را غافلگیر کند!

اما چند تا عکس از این منطقه تا بدانید راه بلد شما را جای بد نمی فرستد

برچسب ها: گردش ، راه ، تعطیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.