سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرضه یک میلیون کتاب راهنمای کاربردی گردشگری در تهران

دبیر ستاد گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از انتشار کتاب "راهنمای کاربردی گردشگری تهران" به تعداد یک میلیون نسخه خبر داد .

 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، احمد لو با بيان اين خبر افزود : قیمت این بسته‌های گردشگری 2000 تومان است که در 92 ایستگاه اطلاع‌رسانی نوروزی در 22 منطقه شهرداری تهران و 9 مبدا ورودی شهر به گردشگران تهرانی عرضه می شود.
 
وي  در خصوص اقدامات نوروزی شهرداری تهران با اشاره به بیلبوردهای تهران که با همکاری ستاد گردشگری نوروزی و سازمان زیبا سازی شهرداری تهران با20هزار متر مربع فضای تبلیغات محیطی این سازمان برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های نوروزی شهرداری اختصاص یافته، عنوان کرد: سازمان زیباسازی شهرداری تهران در نشست هماهنگی اطلاع‌رسانی ستاد گردشگری نوروزی شهر تهران توافق کرد تا 20هزار متر مربع از فضاهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی خود را برای اطلاع ‌رسانی در زمینه برنامه‌های نوروزی شهر تهران در اختیار ستاد گردشگری نوروزی قرار دهد.
 
وی در ادامه بيان داشت : بر همین اساس ستاد گردشگری نوروزی تهران اقلام اطلاع‌رسانی متنوعی را برای مسافران و گردشگران نوروزی تهران آماده کرده‌ تا در ابعاد مختلف برای نصب در فضاهای تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهر تهران اختصاص دهد. این اقلام تبلیغاتی شامل پوسترها، بنرها، بیلبوردها و استندهای گرافیکی برای اطلاع‌رسانی در زمینه تورهای متنوع تهران‌گردی با رویکردی نو تهیه ‌شده‌اند تا شهروندانی را که در طول تعطیلات نوروز در تهران مانده‌اند به تهران ‌گردی و بازدید از اماکن دیدنی تاریخی، مذهبی و فرهنگی تهران ترقیب کنند.
 
دبیر ستاد گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران افزود: در برنامه‌های گردشگری نوروز امسال شهرداری تهران 16 مسیر نیم روزه تهران‌گردی پیش‌بینی کرده که هر یک از آنها با عنوانی در پوسترهای تبلیغاتی ستاد گردشگری نوروزی شهر تهران معرفی شده‌اند. ری‌گردی، برج‌گردی و طبیعت‌گردی از جمله اسامی هستند که برای این پوسترها معرفی‌شده‌اند. طراحی و چاپ این اقلام در ستاد گردشگری نوروزی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران انجام شده‌است.
 
احمدلو اظهار داشت : این اقلام تبلیغاتی از زمان آغاز تعطیلات نوروزی به صورت تدریجی توسط سازمان زیباسازی شهرداری تهران در محیط‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهر تهران نصب شده تا ضمن اطلاع‌رسانی به مسافران و شهروندان تهران، ظاهر شهر رنگ و بوی نوروز و سال نو به خود بگیرد و آماده پذیرایی از تهران‌گردانی باشد که تهران را به عنوان محل گذراندن تعطیلات نوروزی خود انتخاب کرده‌اند.
 
وی افزود : راهنمای کاربردی گردشگری تهران تالیف عرفان فکری با همکاری ستاد گردشگری نوروزی شهر تهران در شمارگان یک میلیون نسخه منتشر شد و  به تهران‌گردان و مسافرانی که در طول تعطیلات عید نوروز امسال به تهران سفر می‌کنند در حال عرضه شدن است.
 
دبیر ستاد گردشگری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران بیان کرد: این کتاب در طول تعطیلات نوروز امسال در بسته‌های گردشگری «مهمان طهران» شهرداری تهران، برای مسافران و تهران‌گردان عرضه شد. قیمت این بسته‌های گردشگری که اقلام متنوعی برای راهنمای گردشگران و تسهیل استفاده از خدمات شهر تهران قرار گرفته‌است، 2000تومان است که در 92 ایستگاه اطلاع‌رسانی نوروزی در 22 منطقه شهرداری تهران و 9مبدا ورودی شهر به گردشگران عرضه می  شود.
 
به گفته مجتبی احمدلو، دبیر ستاد گردشگری شهر تهران، در بسته‌های گردشگری نوروزی تهران در کنار کتاب راهنمای کاربردی گردشگری، یک نقشه تهران با اطلاعات گردشگری کامل، از جمله مشخص شدن اماکن گردشگری، ایستگاه‌های مترو و بی‌آر‌تی، هتل‌ها و مراکز اقامتی، رستوران‌ها، مراکز فرهنگی، تفریحی و رفاهی قرار گرفته‌است. همچنین مسیر تورهای تهران‌گردی 16 گانه نیم‌روزه شهر تهران پشت این نقشه چاپ شده تا امکان مسیر یابی برای تهران‌گردان را ساده‌تر کند.
 
وی اضافه کرد: «تهران‌کارت» برای استفاده از خدمات رایگان ویژه و تخفیف‌های قابل توجه گردشگری و اقامتی، از دیگر محتویات این بسته‌ها است که از دیگر محصولات فرهنگی و گردشگری به تهران‌گردان عرضه می‌شود. /ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.