سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقويت بازاريابي براي حضور در بازارهاي جهاني

رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان گفت: توسعه صادرات و ارز آوري به تقويت بازاريابي و توزيع مناسب کالاي ايراني در بازارهاي هدف نياز دارد.

علي صدري در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: کاهش وابستگي به درآمدهاي نفتي و پرهيز از خام‌فروشي منابع زير زميني در گروه توسعه صادرات غير نفتي و ايجاد ارزش افزوده در مواد صنعتي است.

وي ادامه داد: هم اکنون با سرمايه‌گذاري‌هاي مناسبي که در بخش صنعت و توليد انجام گرفته، ظرفيت توليد انواع کالاهاي صنعتي در کشور افزايش يافته اما اقداماتي که تاکنون در بخش بازاريابي جهاني صورت گرفته، محدود بوده است.

صدري تصريح کرد: واحدهاي توليدي کشور از نظر نيروي کار متخصص و بهره‌گيري از دانش فني روز کمبودي ندارند اما بايد سرمايه‌گذاري بيشتري در بخش بازاريابي انجام گيرد تا کشورهاي هدف صادراتي توسعه يابد.

رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان خاطر نشان کرد: بدين منظور بايد بخش خصوصي بيش از پيش توانمند شود و حمايت‌هاي دولتي در اين زمينه توسعه يابد./ک

برچسب ها: درآمد ، وابستگی ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.