سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزهای خاموش لیگ برتر؛

جای خالی مسابقات فوتبال در هفت سین هفت روز اول عید

این روزها، لیگ برتر در آرام ترین و خاموش ترین روزهای خود به سر می برد، تا روز هشتم فروردین هیچ مسابقه ای برگزار نمی شود و اغلب تیم ها نیز در تعطیلات به سر می برند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هفته سی و یکم لیگ برتر با چندین روز تعویق از 8 فروردین آغاز می شود، آغازی بر رقابت هایی که در واقع نبض اصلی فوتبال داخلی کشور محسوب می شود.

بسیاری از کارشناسان معتقدند این گونه تعطیلی های طولانی و مکرر باعث می شود تا بازیکنان از روزهای آمادگی خود فاصله زیادی بگیرند و این قضیه به تیم ملی هم ضربه می زند البته شاگردان کی روش در اردوی آمادگی به سر می برند تا در روز ششم فروردین به مصاف کویت بروند اما دوباره از هشتم فروردین با بازی داماش-تراکتورسازی پرونده لیگ درسال 92 باز می شود، پرونده ای که با برگزاری دیدار پیکان-پرسپولیس و در 11 فروردین و6 دیدار در روز جمعه پیگیری می شود.

تیم های لیگ برتری دوباره بر روی ریل مسابقات قرار می گیرند تا برای یک مصاف نفس گیر در آخرین هفته های لیگ برتر آماده شوند و این بار صدای سقوط برخی تیم ها از لیگ برتر و تلاش بی حد و اندازه ای مدعیان در صدر جدول لحظات ناب و جذابی را برای تماشاگران فوتبال کشور رقم می زند. هفته دوم فوتبال داخلی در عید را از دست ندهیم!/آق

برچسب ها: روزهای ، خاموش ، لیگ برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.