سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش تصادفات فوتي و جرحي در فارس

فرمانده انتظامي فارس از کاهش 20 در صدي تصادفات فوتي و 41 درصدي تصادفات خسارتي و جرحي در ايام تعطيلات نوروز امسال در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پايگاه خبري پليس، سردار"سجاديان" با اعلام اين خبر افزود: از 25 اسفند ماه 91 تا دوم فروردين ماه سال جاري تصادفات فوتي 20 در صد و تصادفات جرحي و خسارتي 41 در صد در استان فارس کاهش داشته است. 
وي دليل اين کاهش را ارتقاء فرهنگ عمومي مردم و حضور و نظارت ماموران پليس راهور عنوان کرد وگفت: علي رغم حجم افزايش آمار سفر خوشبختانه با رعايت قوانين و مقررات توسط هم وطنان و حضور موثر پليس و نظارت وکنترل ترافيکي آمار تصادفات اعم از فوتي و جرحي در ايام تعطيلات نورزي (طي هفته گذشته) در استان فارس کاهش داشته است.
فرمانده انتظامي فارس اظهار کرد: در ايام نوروز پليس فارس با استقرار 170 ايستگاه پليس، 700 واحد انتظامي و عملياتي در برقراري نظم و امنيت و ارائه خدمات به همشهريان و مسافران نوروزي انجام وظيفه مي کنند.
سردار"سجاديان" در ادامه به خدمات ارائه شده در قرار گاه نوروزي پليس فارس اشاره کرد كه ارتباط مستقيم فرمانده انتظامي استان فارس با مردم، پذيرايي از مسافران نوروزي، پخش فيلم هاي سينمايي و ارائه خدمات مشاوره اي رايگان،ارائه خدمات درماني رايگان و ..... از جمله خدمات ارائه در اين ايستگاه است. 
وي در خصوص وضعيت ترافيکي ورودي شهر شيراز نيز گفت: ترافيک ورودي شهر شيراز از صبح تا ساعت 6 عصر روان و عادي است اما بعد از آن بار ترافيکي زيادتر اما روان و در خروجي اين شهر از طرف دروازه قرآن از ساعات 11 الي 12 ظهر بار ترافيکي زياد اما در اين ساعت نيز ترافيک روان است. 
فرمانده انتظامي فارس به همشهريان و مسافران نوروزي توصيه کرد: در جاده ها ضمن پرهيز از سرعت و سبقت غير مجاز، فاصله طولي را رعايت و با احترام به قانون وحق ديگران مانع از بروز سوانح دلخراش بخصوص در اين ايام شوند. 
سردار"سجاديان"اضافه کرد: پليس فارس به آندسته از رانندگان که با آلودگي صوتي اقدام به ايجاد مزاحمت كرده و احيانا" به اخلاق اسلامي توجه نداشته باشند، هشدار داد؛ خودرو اين افراد تا پايان تعطيلات توقيف خواهد شد./ف
برچسب ها: کاهش ، تصادف ، فوت ، فارس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.