سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کالاهاي توليد داخل توان جذب بازارهاي هدف را دارند

رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان با تاکيد به ارتقاي کيفي توليدات داخلي گفت: اين محصولات توان جذب بازارهاي هدف در کشورهاي همسايه را دارند.

علي صدري در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب افزود: با توجه به سرمايه‌گذاري‌هاي مطلوبي که طي سال‌هاي گذشته در بخش‌هاي مختلف توليدي صورت گرفته، کيفيت محصولات توليد داخل ارتقا يافته و اين امر توان رقابتي آنها را با کالاهاي مشابه خارجي افزايش داده است.

وي ادامه داد: هم‌اکنون اکثر صنايع داخلي امکان راهيابي به بازار کشورهاي همسايه را دارند و در صورت بازاريابي مناسب مي‌توان نياز اين بازارها را تامين و از اين طريق ارز مناسبي را کسب کرد.

صدري تاکيد کرد: اکنون زمان آن رسيده که از خام فروشي مواد معدني و صادرات نفت بي‌نياز شويم و به سوي ايجاد ارزش افزوده بيشتر در مواد و در نتيجه ارز آوري بيشتر حرکت کنيم.

وي اظهار داشت: در اين راستا بايد سياست مديريتي مناسبي در حوزه‌هاي تصميم‌گيري و اجرايي اخذ شود تا هر چه بيشتر از بخش خصوصي در مسير توسعه صادرات حمايت صورت گيرد.

رئيس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان خاطر نشان کرد:‌ در ادامه چند سال گذشته که به بخش توليد اهميت ويژه‌اي داده شده در سال جديد نيز اين بخش بايد مورد توجه قرار گيرد تا زمينه‌ساز توسعه اقتصادي کشور فراهم شود./عب
برچسب ها: بازار ، اقتصاد ، سهام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.