سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربي تيم ملي جوانان جودو:

بدترين اتفاق سال 91 برگرداندن ما از مسابقات آسيايي بود

مربي تيم ملي جوانان جودو گفت: تلخ ترين اتفاق سال 91 وقتي رقم خورد كه جودوكاران نوجوان و جوان ما را از مالزي برگرداندند.

علي معلومات در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اضافه كرد: مهرماه سال 1391 تيم ملي نوجوانان و جوانان جودوي كشورمان با آمادگي كامل و پس از پشت سر گذاشتن تمرينات طولاني مدت عازم مسابقات آسيايي چين تايپه شدند و تا مالزي هم پيش رفتند اما از آنجا به ما رواديد ندادند و ما مجبور به بازگشت به كشورمان شديم.

وي تصريح كرد: نكته مثبت آن هم اين بود كه ما تمرينات منظم و يك دستي را با ملي پوشان و قبل ا رقابت هاي آسيايي داشتيم اما نكته بد آن اين بود كه اجازه ندادند در مسابقات شركت كنيم.

معلومات به برگزاري رقابت هاي مدعيان اشاره كرد و گفت: برگزاري مسابقات مدعيان جوانان در سال 91 يكي از اقداماتي بود كه پيش از اين سابقه نداشت رقابت هاي قهرماني كشور و ... داشتيم اما مدعيان اقدام تازه اي بود و منجر به كشف استعدادهاي ناشناخته شد.

جودوكار با سابقه كشورمان خاطر نشان كرد: جوانان پس از آن مسابقات چين تايپه كه از دست دادند در مسابقه برون مرزي ديگري شركت نكردند فقط شركت در اردوي تونس همراه با تيم بزرگسالان و همچنين شركت دركمپ بين المللي تهران بود.

معلومات كمپ بين المللي تهران را مثبت ارزيابي كرد و در اين باره اظهار داشت: كمپ بين المللي تهران كه با حضور كشورهاي خارجي برگزار شد بسيار مفيد بود و 16 نفر از جواناني كه در مسابقات برگزيده شدند در آن به همراه جودوكاران كشورهاي خارجي و بزرگسالان تمرين كردند كه در حد يك مسابقه بود./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.