سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غیر فعال کردن پیغام ارسال خطا !

گاهي نمايش پيغام هاي خطا به صورت پي در پي کاربران را دچار مشکل مي کند.در اين ترفند نحوه غير فعال کردن آنها را به شما آموزش مي دهيم.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران به طور پیش فرض ویندوز xp پس از بروز خطا در یکی از برنامه های مایکروسافت پیغامی را نمایش می دهد که قصد ارسال آن خطا به مایکروسافت را نشان می دهد . برای غیر فعال کردن این کار وهمچنین پیغام نمایش داده شده بر روي My Computer کلیک راست کنید و سپس properties را انتخاب نمایید

وارد قسمت advanced شوید و در پایین پنجره بر روی قسمت Error Reporting کلیک کنید .




برای غیر فعال کردن این پیغام Disable Error Reporting را انتخاب نمایید و سپس کلید OK را بزنيد.


برچسب ها: ترفند ، آموزش ، آی تی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.