سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عباس سجادی:

تخم مرغ های رنگی عید را برایم خاطره‌انگیز می‌کرد

"عباس سجادی" شاعر کشورمان گفت: یکی از خاطرات شیرین خوب من مراسم عیدانه در آذربایجان تخم‌مرغ‌های رنگی بود که به شکلهای گوناگون رنگ می شد.

"عباس سجادی" شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران در زمینه نوروز و آداب و رسوم آن در نقاط مختلف گفت: من اهل خلخال هستم و آداب و رسوم عیدانه در خلخال نیز مانند سایر نقاط شاد و خاطره انگیز برگزار می شود.
وی ادامه داد: یکی از خاطرات شیرین و خوب من در مراسم عیدانه در آذربایجان تخم مرغ‌های رنگی بود که شکلهای گوناگون و زیبا آنها را رنگ می کردند.
"سجادی" در رابطه با بهترین عیدی که تا به حال گرفته گفت: عیدی های خوب زیاد گرفتم ولی بهترین آنها در دوران کودکی بود که برایم شیرینی خاصی داشتند.
وی با اشاره به بهترین فالی که در زمان تحویل سال برایش رقم خورده گفت: یکی از قشنگترین لحظات زمان تحویل سال تفال به حافظ است و بهترین فال من تاکنون این بیت بوده است "ساقی به نور باده برافراز جام ما مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما".
"سجادی" در پایان در قالب پیام تبریکی گفت: عید و بهار فصل و روز نیست بلکه یک حس است که امیدوارم این حس در طول سال برای تمام هموطنان ما جاری باشد./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.