سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلفن همراه حين رانندگي ،عمده علل بي توجهي به جلو و حادثه است

رئيس پليس راهور استان اصفهان گفت:استفاده از تلفن همراه حين رانندگي عمده علل بي توجهي به جلو و حادثه است .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از  پايگاه خبري پليس ،سرهنگ حسين غلامي افزود : نوروز آغاز سفر و اصفهان يكي از استان هاي مسافر خيز كشور در اين ايام و مناسبت هاي ديگر است كه از نقاط مختلف كشور ميزبان گسترده هموطنان عزيز است. 
وي بيشترين حجم سفرها و مسافرت هاي نورزوي را از شمال به جنوب كشور دانست و افزود:شهر اصفهان بدليل قرار گرفتن در مركزيت كشور باعث شده محورهاي ورودي و خروجي استان به عنوان اصلي ترين محور مواصلاتي ديگر استان ها قرار گيرد و به تبع آن حجم وسيعي از خودروها وارد اين استان ها مي شوند. 
اين مقام مسئول با اشاره به اينكه پليس راهور اصفهان نيز تمهيدات لازم را در جهت روان سازي ترافيك خودروي در اين ايام كرده اظهار داشت: امسال به جزء افزايش استقرار نيروي راهور در معابر و جاده هاي استان، با همكاري آموزش و پرورش ، 300 هزار دانش آموز به عنوان هميار پليس همكار ما در جهت روان سازي ترافيك هستند .
"سرهنگ غلامي" با تاكيد بر اينكه تمامي تيم هاي راهور بصورت شبانه روزي در اين ايام و در نقاط مختلف مستقر هستند خاطر نشان كرد: عمده استقرار ما در نقاط شلوغ ،مسافرخيز و اماكن تفريحي ،سياحتي چون پارك ها و اماكن تاريخي هستند .
وي اشاره اي هم به وضعيت جوي هوا كرد و افزود:هوا را نمي توان پيش بيني كرد و رانندگان هر لحظه بايد آمادگي تغيير جوي هوا را داشته چرا كه رانندگي در هنگام بارندگي وجاده هاي لغزنده بسيار متفاوت با رانندگي در هواي عادي است و لازمست با احتياط بيشتري رانندگي كرد.
"رئيس پليس راهور استان اصفهان" در ادامه با تاكيد به اينكه تمركز بر جاده و معابر از وقوع تصادفات و سوانح جلوگيري مي كند، افزود: استفاده ازتلفن همراه حين رانندگي عمده علل بي توجهي به جلو و حادثه است كه رانندگان مي بايست دقت بيشتري كنند . 
اين مقام مسئول در پايان به هموطنان و رانندگان توصيه كرد و گفت: رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي ضامن سلامتي است بياييد در سال جديد با جدي گرفتن هشدارهاي انتظامي بر كاهش حوادث جاده اي بكاهيم .

برچسب ها: تلفن ، همراه ، رانندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.