سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هم بستگي، انسجام ملي و عمومي حاصل وجود نظام اسلامي در جامعه است

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا، روز گذشته در جلسه قرارگاه نوروزي فرماندهي انتظامي "شهرستان بروجرد "لرستان،گفت: هم بستگي، انسجام ملي و عمومي ،حاصل وجود نظام اسلامي در جامعه است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پايگاه خبري پليس،"سردار علي مويدي"رئيس پليس مبارزه با مواد مخدرناجا در اين جلسه كه با حضور فرماندهان انتظامي "شهرستان بروجرد "در محل قرارگاه نوروزي اين فرماندهي برگزار شد، با تبريك سال نو به كليه كاركنان ، بيان داشت :هر قدر نيروي انتظامي بتواند با اين نظام، صادقانه مرتبط شود، با آن احساس همدلي كند و خود را متعلق به آن بداند، اعتماد عمومي را بيشتر به خود جلب خواهد كرد.
وي در ادامه خاطر نشان كرد:نيروي انتظامي، يكي از نهادهايي است كه در نظم بخشيدن به امور داخلي مي تواند نقش مهمي ايفا كند، با توجه به فرمايشات رهبر معظم انقلاب امام خامنه اي(مدظله العالي)در پيام نوروزي،جهت تحقق اين شعار نيروي انتظامي بايد با قدرت و توان مضاعف نسبت به گذشته درصحنه حضور داشته باشد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به نقش هم بستگي، انسجام ملي و عمومي در امنيت و آرامش گسترده مردم ، تصريح كرد: در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته در ايجاد زمينه هايي مناسب در ابعاد فرهنگي و تبليغي، ميزان تعامل مردم و نيروي انتظامي، افزايش چشم گيري داشته و مهم ترين اثر آن امنيت عمومي است كه در كشور است. 
"سردار مويدي" تاكيد كرد: يكي از والاترين وظايف و ويژگي هاي نيروي انتظامي، پاسداري از ارزش هاي اسلامي است. نيروي انتظامي بايد با كساني كه ارزش هاي اسلامي و دستاوردهاي انقلاب را خدشه دار مي سازند، برخورد و مقابله كند. مقام معظم رهبري در مورد اين وظيفه مهم مي فرمايد: «بزرگ ترين وظيفه نيروي انتظامي، حفظ ارزش هاست. 
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پايان گفت : مردم بايد با ديدن شما شاد و دل گرم و اميدوار شوند و احساس كنند محيط جامعه، محيط خوبي است و مي شود در آن تنفّس و زندگي كرد.
وي ادامه داد: ما زماني شاد و خوشحال هستيم که مردم و به خصوص در اين ايام مسافران نوروزي خوشحال باشند و نشاط و شادابي خود را در نشاط و آرامش ديگران مي دانيم./ف
برچسب ها: مواد ، مخدر ، ناجا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.