سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار نقدي در جمع طلاب بسيجي:

جنگ هنوز با شدت ادامه دارد/ خمپاره‌هاي ديروز به شبكه‌هاي ماهواره‌اي تبديل شده‌اند

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه جنگ هنوز با شدت ادامه دارد، گفت: خمپاره‌هاي ديروز به شبكه‌هاي ماهواره‌اي، بمب‌هاي شيميايي به مشروبات الكلي و تيربار‌ها به شبكه‌هاي شايعه‌پرداز و جنگ رواني تبديل شدند.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني بسيج، سردار محمدرضا نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين در جمع تعدادي از طلاب بسيجي درآبادان گفت: دفاع مقدس معارف پايان‌ناپذيري دارد كه هر چه استخراج شود پاياني بر آن نيست لذا بايد شهدا را شناخته و به نسل جديد معرفي كنيم تا در همين اندك شهداي بنامي كه مي‌شناسيم، باقي نمانيم.

وي با اشاره به اينكه در همين رابطه سه شهيد شاخص را امسال معرفي مي‌كنيم، افزود: شهيد ديالمه فرد بصيري بود كه مي‌تواند بالاترين درس را براي نسل امروز داشته باشد، جواني كه فراتر از زمان خودش قرار داشت.

وي با اظهار اينكه شهيد ديالمه بزرگترين الگو براي ايستادگي در برابر تهاجم نرم و فرهنگي دشمن است، خاطر نشان كرد: ايشان بني‌صدر را در مجلس مي‌شناساند و كتاب‌ها و مقالاتي كه كانديداي ناكام قبلي نوشته را هم تحليل مي‌كند اما كسي متوجه نمي‌شود. چون فراتر از زمانش حركت مي‌كرد.

سردار نقدي با اشاره به اينكه حتي كساني كه پايبند به اسلام فقاهتي بودند نيز دركش نمي‌كردند ، ادامه داد: به همين خاطر ديالمه شهيد راه افشاگري و نفاق شد چون از ميان صدها نفري كه در اين منصب بودند، منافقين او را مورد هدف قرار دادند و به شهادت رساندند .

رئيس سازمان بسيج مستضعفين در ادامه با بيان اينكه شهيد «سليمان خاطر» و شهيد «سيده طاهر هاشمي» نيز شهداي ديگري هستند كه بايد تبيين و معرفي شوند، اظهار داشت: آن چيزي كه ما را به اين عظمت رساند و ايران به جمهوري اسلامي تبديل شد تا ابرقدرت‌ها از آن بترسند، وجود همين انسان‌هاي پاك باخته براي اسلام است لذا همه ما مديون آن‌ها هستيم.

وي با تأكيد بر اين نكته كه آنها با گذشتن از همه هستي خودشان كار بزرگي كردند، گفت: از اين رو بايد خود را براي برداشتن ميراث گران‌بهايي كه آنها براي ما به ارث گذاشتند، همواره آماده نگاه داريم البته دراين زمينه كارهاي بزرگي شده ولي كافي نبودند.

وي يادآور شد: در دوره‌اي كه دشمن مستقيم با سلاح آمده بود، راهي جز فناشدن در راه اسلام نبود؛ اين فنا شدن باعث شده تا امروز ميدان امني براي نسل فعلي فراهم شود و بتوانند ميدان‌هاي ديگري را ادامه دهند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با تصريح اين موضوع كه جنگ هنوز با شدت ادامه دارد، خاطرنشان كرد: آن زمان مديريت ميدان‌هاي جنگ بر عهده ما بود اما چون تسليحات و امكانات نداشتيم مجبور بوديم سالي يك بار عمليات انجام دهيم و بقيه روزها تقريبا جبهه‌ها ساكت بودند اما امروز جنگ بي امان است و يك لحظه هم متوقف نمي‌شود.

وي با اظهار اين كه امروز ابتكار عمل كامل دست ما نيست، ادامه داد: خمپاره‌هاي ديروز به شبكه‌هاي ماهواره‌اي، بمب‌هاي شيميايي به مشروبات الكلي و تيربار‌ها به شبكه‌هاي شايعه‌پرداز و جنگ رواني تبديل شدند.

سردار نقدي با اشاره به اينكه جوانان بايد كارهاي بزرگي در راستاي خنثي‌سازي توطئه‌هاي دشمنان انجام دهند، اظهار داشت: از سوي ديگر خطرناك‌تر از بمب‌هاي ارتش صدام، كثيف‌تر از بمب‌هاي شيمياي غرب و بمب‌هاي منافقيني كه هفت تير را بوجود آوردند، علوم انساني غربي است كه هنوز موفق به پاكسازي اين علوم نشده‌ايم.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به اينكه تحقق اين موضوع نياز به جهاد علمي دارد، گفت: براي خنثي‌ساختن دسيسه‌هاي مدعياني كه تمام ترفندهاي خود را بكار مي‌گيرند تا به جبهه نيروهاي دلسوز انقلاب نفوذ كنند، داشتن بصيرت بسيار ضروري و لازم است.

سردار نقدي در ادامه درباره ضرورت عمل به پيام شهدا نيز بيان داشت: بالاتر از اين شهدايي كه به زيارتشان در سرزمين‌هاي نور مي رويم، اباعبدالله (ع) قرار دارد كه ميليون‌ها نفر به زيارتش مي‌روند ولي باز زير پرچم طاغوت مي‌مانند و با آنها همكاري مي‌كنند پس اين‌ها بالاتر از ايشان نيستند يعني اگر پيام شهدا را نگيريم، بازنده هستيم.
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.