سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

نظارت‌های مشترک در کنترل تخلفات مؤثر بوده است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: راه‌اندازی اکیپ‌های نظارتی مشترک با دستگاه‌های دیگر در کنترل و از بین بردن زمینه‌های بسیاری از تخلفات راهگشا بوده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / یحیی نقی‌زاده در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با حضور ناظر عالی سازمان میراث فرهنگی اظهار داشت: در سالی که رهبر معظم انقلاب به نام حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند همه متحد و همدل و در مسیری متعالی برای ارایه خدمات مطلوب حرکت می‌کنند تا در این عرصه نیز یک حماسه واقعی در میزبانی از هزاران گردشگر داخلی و خارجی رقم بخورد.

وی با بیان اینکه از روز اول تمام دستگاه‌ها با همدلی، هماهنگی و صمیمیت خدمات‌رسانی به مسافران را در سرلوحه هدف‌گذاری‌های خود قرار دادند، تصریح کرد:‌ بعد از گذشت سال‌ها از فعالیت ستاد تسهیلات سفر انسجام و هماهنگی در ارایه خدمات مطلوب در تراز بسیار خوبی قرار دارد و شاخصه این امر نیز ایجاد رضایتمندی در مخاطبان است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل به حضور کشیک‌های ادارات در ستاد تسهیلات به صورت 24 ساعته اشاره کرد و افزود: با برگزاری مانوری در روز 24 اسفندماه به صورت نمادین به همت هلال‌احمر با مشارکت بیش از 20 دستگاه، ستاد تسهیلات سفر فعالیتش را آغاز کرد و ما در قالب نشست‌ها و اکیپ‌های نظارتی مشترک سعی داریم موانع و مشکلات پیش رو در این عرصه را برطرف کنیم.

نقی‌زاده به همکاری خوب شهرداری‌ها در تنظیف عمومی و همچنین راه‌اندازی سفره‌های هفت سین در ورودی شهرها اشاره کرد و ادامه داد:‌ همه این کارها نقطه قوتی است تا بتوان فعالیت‌ها را انسجام بخشید.

نقی‌زاده از ورود بیش از 30 هزار گردشگر داخلی و خارجی به استان اردبیل از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون خبر داد/س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.