سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت ترافیک جاده های کشور در چهارمین بامداد سال 92 ؛ بروز رساني ساعت 01:58

ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز_کندوان

در استان مازندران ،گیلان و خراسان رضوی ترافیک همچنان نیمه سنگين است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  وضعیت ترافیکی در استان البرز آزاد راه کرج_قزوین،گیلان محور رشت-قزوین،خراسان رضوی محورهای محورهای مشهد _چناران و چناران_قوچان و در استان مازندران  محورهای هراز_کندوان ترافیک همچنان نیمه سنگين است.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  بارش باران در همدان به صورت پراکنده است.
همچنین در محورهای  كرج_ چالوس و باند جنوبی آزاد راه تهران کرج ترافیک نیمه سنگين است و در محورهای مشهد _چناران ،چناران _قوچان مشهد نیشابور ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
سرهنگ محمد رضا مهماندار در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باند شمالي آزاد راه كرج_قزوين از ترمينال شهيد كلانتري تا پل حصارك و همچنين در استان گيلان محور رشت _قزوين محدوده منجيل و رودبار ترافيك نيمه سنگين است.
وي با اشاره به ترافيك نيمه سنگين استان خراسان شمالي محورهاي شيروان-بجنورد و بجنورد – چمن بيداظهار داشت: ترافيك در استان قم محورهاي قم-سلفچگان و قم-كاشان و نيز استان مازندران محور كندوان  و هراز از پلور تا گزنك نيمه سنگين است.
به گفته وي ترافيك نيمه سنگين همچنان در محورهراز از آبعلي تا امام زاده هاشم ادامه دارد.  


سرهنگ اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: ترافیک در استان خراسان شمالی محورهای شیروان – بجنورد و بجنورد – چمن بید ، استان کرمان محور سیرجان – بندرعباس نیمه سنگین است.
معاون عملیات پلیس راه و ترافیک کشور خاطرنشان کرد: سایر محورها  از ترافیک عادی و روان برخوردار می باشند.



سرهنگ سلبي در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبرعنوان كرد: در استان البرز محور کرج_چالوس از ابتدای محور تا تونل شماره پنج ترافیک سنگین است.
فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به اینکه در سایر محور ترافیک عادی و روان است خاطرنشان کرد: در محور هراز از آبعلی تا امام زاده هاشم ترافیک سنگین است.




سرهنگ مهماندار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: استان مازندران محورهای کندوان و محور هراز از پلور تا گزنک ترافیک نیمه سنگین است.
فرمانده پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه و تمام محورهای استان کردستان بارش باران گزارش شده است.





سرهنگ البرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: ترافیک در محور هراز ورودی مشهد مقدس غیرسنگین گزارش شده است.
جانشین فرمانده پلیس راه کشور با اشاره به وضعیت جوی درسایر استان ها، اظهار داشت: در اکثر محورهای استان کردستان بارش باران اعلام گردید و سطح جاده ها لغزنده است.
سرهنگ البرزی خاطرنشان کرد: سایر جاده ها دارای جوی آرام و ترافیک درآنها روان و عادی است.



به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ترافیک و بارش باران در استان البرز محور کرج_چالوس (جنوب به شمال) و در استان آدربایجان غربی  محورهای پیرانشهر و سردشت ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
گفتنی ایست سایر محورهای مواصلاتی از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند./ف
برچسب ها: ترافیک ، سنگین ، محور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.