سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نود هاي جنجالي سال 91:

قراردادهای شبهه دار در شب های فوتبال/ وضعیت مبهم قراردادی مجیدی و توزي

در اينجا دومين قسمت از يکي از برنامه هاي جنجالي نود را که در سال 91 بر روي آنتن رفته بود مرور مي کنيم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سوال این هفته برنامه نود (عجیب ترین اتفاق چند ماه اخیر فوتبال ایران) بود که در پایان برنامه از میان گزینه ها مورد انتخاب فدراسیون فوتبال ایران به عنوان فدراسیون برتر آسیا، عجیب ترین اتفاق چند ماه اخیر ایران برگزیده شد.

یکی از بحث های حاشیه ای که در این برنامه انجام شد، صحبت های عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش و همچنین جواب های اسماعیل حسن زاده در مورد محرومیت 2 جلسه ای تماشاگران این تیم و جریمه 60 میلیونی باشگاه داماش گیلان بود.

عابدینی مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در گفتگویی تلفنی در خصوص بازی بدون تماشاگر این تیم در گیلان گفت: تاکنون 42 میلیون به من پرداخت شده و در مقابل 60 میلیون جریمه شده ام تاکنون 2 بازی ما بدون تماشاگر برگزار نشده، 2 بازی دیگر نیز ما را محروم کرده اند که من نمی پذیرم چرا حسن زاده فقط داماش را جریمه می کند و بقیه تیم ها جریمه نمی شوند؟

اسماعیل حسن زاده رئیس کمیته انضباطی بر روی خط آمد و در پاسخ به صحبت های عابدینی گفت: ما فقط داماش را جریمه نکردیم و تیم های دیگر نیز جریمه شدند و با توجه به سابقه باشگاه داماش جریمه ی وی سنگین تر از دیگر تیم هاست سعی داریم در حد امکان بازی ها با تماشاگر برگزار شود اما گاهی اوقات به خاطر حفظ نظم مجبوریم بازیها را در غیاب بازیکنان برگزار کنیم ما بر اساس گزارش ناظر بازی رأی انضباطی را اعلام می کنیم و حکم داده شد در خصوص داماش ربطی به مصاحبه های عابدینی ندارد.

عابدینی نیز درپایان عنوان کرد: سازمان لیگ با این رأی ها به داماش ظلم کرده است اما من از تیمم دفاع می کنم.

در ادامه برنامه بهروان رئیس سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، احمدرضا براتی کارشناس حقوقی فوتبال و شیرازی رئیس هیئت فوتبال تهران به طور همزمان روی خط تلفنی برنامه نود آمدند و در مورد قرارداد فرهاد مجیدی و فسخ قرارداد توزی بازیکن استقلال صحبت هایی کردم که البته در نهایت نتیجه گیری درستی حاصل نشد.

براتی معتقد بود فسخ قرارداد توزی بصورت مشروط بوده و هنوز قرارداد وی فسخ نشده است و باید مبلغ قرارداد وی پرداخت شود تا این قرارداد فسخ شود.

وی تأکید داشت که قرار دادهای شبانه زیاد شده و درصورت کاهش اینگونه قراردادها مشکلات کمتری را در فوتبال و قراردادهای فوتبالی شاهد خواهیم بود./زر
برچسب ها: نود ، جنجالی ، سال گذشته
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.