سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پربازديدترين هاي سال 91:

امین منوچهری: با یک تیر، 2 نشان زدم

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: با حضور در استقلال تهران با یک تیر، 2 نشان زدم.

سید امین منوچهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: برای حضور در استقلال بسیار مشتاق هستم چون با رفتن به این تیم بزرگ و پرطرفدار با یک تیر، 2 نشان می زنم، ابتدا عاشق تیم استقلال تهران هستم و در مرحله دوم با مربی بزرگی هم چون امیر قلعه نویی کار می کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم با مساعدت مسئولان باشگاه سایپای البرز، رضایت نامه ام برای فصل‌ آینده صادر شود تا به استقلال بروم چون یک فصل دیگر با سایپا قرارداد دارم.

منوچهری در مورد امیر قلعه نویی گفت: امیر قلعه نویی زمانی که در تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز بود به کار من اعتقاد داشت و فصل قبل هم در نیم فصل سعی داشتم به تیم تراکتور بپیوندم چون قلعه نویی به مهاجم قدبلند و سر زن اعتقاد ویژه ای دارند.

وی اظهار داشت: با حضور در استقلال با تمام وجود در خدمت این تیم پرطرفدار خواهم بود و تمام تلاشم را انجام می دهم که جواب اعتماد قلعه نویی را در استقلال بدهم.

منوچهری در مورد مجید صالح دستیار امیر قلعه نویی تصریح کرد: فصل قبل با مجید صالح همکاری خوبی داشتم و وی به عنوان سرمربی سایپای البرز برای پیشرفت فوتبالم زحمات زیادی برای من کشیدند.

وی در مورد ترافیک زیاد مهاجمان در تیم فوتبال استقلال تهران تاکید کرد: به طور حتم هر مهاجمی دوست دارد که در تیم اش بازیکن اصلی و فیکس باشد من برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا همیشه در ترکیب اصلی باشم.

منوچهری اظهار داشت: با رفتن به تیم فوتبال استقلال تهران دوست دارم که به اهداف فوتبالی خود دست پیدا کنم و پس از یک دوره خوب به تیم ملی فوتبال راه پیدا کند و در استقلال خیلی زودتر پیشرفت خواهم کرد تا به آرزوی فوتبال خود برسم.

وی ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر باشگاه سایپای البرز رضایت نامه ام را صادر کند تا به موقع سر تمرینات استقلال تهران شرکت کنم و هم اکنون در باشگاه سایپا حضور دارم تا مراحل پایانی کار خود را برای صدور رضایت نامه انجام دهم.

منوچهری در پایان گفت: تیم فوتبال سایپا امسال هدف خیلی بالایی دارد و یک تیم بسیار جوان راهی مسابقات لیگ برتر خواهد کرد و با صحبت با مجتبی تقوی از این تیم جدا می شوم و برای این تیم سازنده و خوب آرزوی موفقیت می کنم چون باشگاه سایپا نقش سازنده ای را برای پیشرفتم انجام داد./زر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.