سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجوني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

تمامی فرمایشات رهبر معظم انقلاب، درس عبرت و آینده‌نگری براي نظام است

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت : تمامی فرمایشات رهبری ، درس عبرت و آینده‌نگری براي نظام است و آنچه اهميت دارد این است که رئیس جمهوری که در راس قرار می‌گیرد قدرت مغرورش نکند.

حجت‌الاسلام "جعفر شجونی" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در آستان قدس رضوی اظهار داشت: معظم‌له در فرمایشات خود نقطه نظرات مهمی را در مورد مسائل داخلی و خارجی از جمله انتخابات پیش‌رو تبیین کردند.  
 
عضو "جامعه روحانیت مبارز" در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه رهبری فرمودند؛ رئیس‌جمهور آینده باید از ویژگی‌های مثبت روسای پیشین برخوردار باشد و از ضعف‌های آنان دوری کند ، معتقدم آنچه برای نظام جمهوری اسلامی مهم است این است که رئیس جمهوری که در راس قرار می‌گیرد قدرت او را مغرور نکند.
 
وی تاکید کرد : رئیس جمهور منتخب مردم نبايد  تصور کند که پيروزي در انتخابات به دليل شخص او است، بلکه باید بداند به پشتوانه مردم در این جایگاه قرار می‌گیرد.  
 
شجونی با بیان اینکه مردم ایران تابع ولایت فقیه هستند، به غرور بنی‌صدر پس از انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: بنی‌صدر عنوان کرد که بر طبق سنجش افکار عمومی محبوبیت رئیس‌جمهور از رهبر بیشتر است و این اظهارات را در زمان رهبری امام خمینی (ره) مطرح کرد و متوجه نبود که مردم به احترام امام 11 میلیون به وی رای دادند.  
 
حجت‌الاسلام شجونی تاکید کرد: رئیس‌جمهور باید ولایت‌پذیر باشد و حبّ خدمت به مردم در اقصی نقاط کشور را دارا باشد، لذا ایران فقط در تهران خلاصه نمی‌شود بلکه بسیاری از مردم مانند عشایر و مرزنشین‌ها از جان و مال و خود برای حفظ ایران گذشتند و حکومت باید برای تامین رفاه آنها تلاش کند.  
 
 
عضو جامعه روحانیت مبارز با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون رژیم اشغالگر قدس خاطرنشان کرد: تمامی نکات فرمایشات رهبری در مشهد مقدس، درس عبرت و آینده‌نگری است که برای نظام مفید و موثر واقع خواهد بود.  
انتهای پیام/

برچسب ها: شجونی ، راس ، قدرت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.