سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیته داوران دوچرخه سواری:

قضاوت 314 داور در 140 روز مسابقه

رئیس کمیته داوران دوچرخه سواری گفت: در رقابتهای سال 1391 شاهد قضاوت 314 داور در 140 روز از مسابقات بودیم.

اسد هاشم وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طبق تقویم ورزشی فدراسیون دوچرخه سواری درسال 1391 شاهد برگزاری 32 رقابت داخلی در 174 ماده در قالب 1200 ساعت و 140 روز (99 روز زمان در نظر گرفته شده برای برگزاری مسابقات و 31 روز زمان برای آماده سازی مکان برگزاری رقابتها) در نظر گرفته شده بود.

وی در ادامه بیان کرد: در مجموع و از ابتدای سال 1391 این فدراسیون توانست 140 روز مسابقه در سطح کشور برگزار کند که در مجموع شاهد حضور 314 داور در دو قسمت بانوان و آقایان این رقابتها بودیم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون دوچرخه سواری خاطرنشان کرد: در سال 1391 و برای نخستین بار روند برگزاری مسابقات بانوان اعم از لیگ و قهرمانی کشور در بخش داوری بانوان واگذار شد که با حضور 9 داور در این رقابتها، شاهد موفقیت و کسب نتایج قابل قبول از روند برگزاری رقابتها بودیم و همچنین در رقابتهای سال 1391 حدود 80 داور در رقابتهای آقایان به قضاوت پرداختند.

اسد هاشم زاده تصریح کرد: در رقابتهای سال 91 ، 489 نفر در کادر اجرایی و داوری رقابتها حضور داشتند که این امر باعث شد سطح برگزاری مسابقات از لحاظ کمی و کیفی نسبت به سالهاي گذشته افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه هم اکنون تیم های شرکت کننده در رقابتهای داخلی دوچرخه سواری، تمرینات بدنسازی خود را پیگیری می کند، کمیته داوران فدراسیون دوچرخه سواری با در نظر گرفتن برگزاری دوره های آموزشی درجه 3 و ارتقا درجه های 2 و یک، به دنبال افزایش سطح دانش داوران فعال در این رشته ورزشی خواهد بود.

رئیس کمیته داوران در پایان افزود: یکی از اقدامات این کمیته به منظور ارتقا بار علمی کلیه داوران ترجمه جزوات نحوه برگزاری مسابقات کوهستان و bmx خواهد بود که هم اکنون این امر در حال پیگیری است./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.