سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پربيننده‌ترين‌هاي سال 91؛(22)

"علي اسدزاده" را از سينماي ايران محو مي كنم/متوليان سينمايي ارشاد تعهدي به امضاي خود ندارد

علي اسدزاده را به دليل سوزاندن فيلم "گشت ارشاد" و جمع آوري آن از سطح شهر و نمايش خانگي كه پيش از آن اجازه نشر آن توسط وزارت ارشاد اسلامي داده شده بود،از سينماي ايران محو مي‌كنم.

"سعيد سهيلي" كارگردان فيلم سينمايي "گشت ارشاد" درخصوص خبري مبني بر جمع‌آوري نسخه‌هاي كپي اين فيلم توسط سعيد جابري انصاري به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:متاسفانه "علي اسدزاده" پخش كننده فيلم "گشت ارشاد"تمامي فيلم‌ها و پوستر‌هاي "گشت ارشاد" را از سطح شهر جمع‌آوري كردند و نيازي به زحمت جمع‌آوري آن توسط "جابري انصاري " نيست.
وي افزود:در حالي كه من با "علي اسدزاده" براي پخش فيلم قرارداد بستم،وي با تمام نيرو وقوا به جاي پخش كننده به عنوان جمع كننده‌ي نسخه‌هاي فيلم از سطح شهر عمل كرده و از اين جهت براي وي كاملاً متاسفم.
سهيلي ادامه داد:"علي اسدزاده" به عنوان پخش كننده تنها يك روز اين فيلم را پخش كرد و به مدت 5 روز است كه در حال جمع‌آوري نسخه‌هاي اين فيلم مشغول است.
كارگردان "گشت ارشاد" عنوان كرد:"جابري انصاري" دير از خواب بيدار شد و متوجه جمع آوري نسخه‌هاي "گشت ارشاد" از شبكه نمايش خانگي نشدند.
وي تصريح كرد:"علي اسدزاده" از ترس اينكه اتفاقي براي دفترش،بيفتد در سطح شهر حتي يك كپي از اين فيلم را باقي نگذاشته است.
سهيلي افزود:با بروز اين مسئله يك ضربه ديگر نيز بعد از اكران اين فيلم در نمايش به من وارد شد.
وي با بيان اين كه من "علي اسدزاده" را به خاطر اين كار رها نخواهم كرد،اظهار داشت:علي اسدزاده "گشت ارشاد" را در شبكه خانگي سوزاند و بطور حتم كاري خواهم كرد كه اين فرد به طور كامل از صفحه سينماي ايران حذف شود و فردي به اين نام نتواند در عرصه شبكه خانگي فعاليت كند چون او خلاف وظيفه و قرارداد عمل كرد.
وي با اظهار بي‌اطلاعي نسبت به نوع تخلف انجام شده در نسخه شبكه خانگي "گشت ارشاد" اظهار داشت:هيچگونه تخلفي از نظر من و از طرف ثبت نسخه شبكه خانگي انجام نگرفته است و اگر اشتباهي هم بوده مربوط به تمام متوليان سينمايي است كه دقت لازم را انجام نداند.
"سهيلي "ضمن تاكيد بر اينكه نمايش خانگي "گشت ارشاد" هيچگونه ايرادي ندارد،تصريح كرد: تنها به دليل جوسازي و آنكه بار پروژه "لاله" را بر روي اكران "گشت ارشاد" بيندازند اين ايراد را گرفتند.
وي ادامه داد:براي سينماي ايران متاسفم كه يك فيلم در زمان اكران و همچنين در زمان پخش در شبكه نمايش خانگي اينگونه لطمه مي‌خورد.
سهيلي بيان كرد:جمع‌آوري نسخه‌هاي كپي نمايش خانگي نهايت بي‌قانوني است كه توسط مسئولان سينمايي در وزارت ارشاد انجام شده و اين نشان بي‌نظمي و بي‌قانوني در اين حوزه است كه حتي به امضاي خود تعهد ندارد.
وي خاطرنشان كرد:نسخه‌هاي كپي يك ماه قبل از ورود به نمايش خانگي قراردادش در وزارت ارشاد بسته شده و اگر ايراد و مشكلي بود بايد در آن يك ماه گفته‌ مي شد؛نه پس از آن در شبكه نمايش خانگي كه اين يك كار اشتباه است./ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.