سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امین حیایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"کلاه پهلوی" ها با عشق و انرژی سختی ها و فشارها را تحمل کردند / هیچ وقت فکر پایان یافتن این مجموعه را نمی کردیم

عوامل و گروه "کلاه پهلوی" با عشق و انرژی مشکلات، فراز و نشیب ها سختی ها و فشارها را تحمل کردند.

امین حیایی، بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: سریال " کلاه پهلوی" که فیلمبرداری آن حدود 7 سال به طول انجامید فراز و نشیب های و سختی های زیادی را به همراه داشت و همه ی عوامل با عشق در اختیار گروه و کار بودند و با تمام انرژی شان سعی بر انجام دادن کار به نحو احسن داشتند. 


وی ادامه داد: شرایط سخت و فشار زیادی برای سید ضیاء الدین دری وجود داشت وی با تحمل همه ی فشارها و سختی ها کار را به پایان رساندند در صورتی که هیچ کدام از مام فکر به پایان یافتن کار را هم نمی کردیم فیلمنامه ی زیبای اثر مهمترین انگیزه ی ما برای ادامه دادن کار بود و رمان و قصه کار همه ی افراد را جذب این اثر کرد. 


این بازیگر عنوان کرد: انتخاب بازیگر و چینش کار توسط محمدرضا شریفی نیا به جا و درست بود طوری که روز اولی که امیر علی دانایی را دیدم این فرد به شکل دقیق با تصور ذهنی من در مورد فرخ یکی بود و نگین محسنی هم انتخاب بسیار درستی بود و من به موفقیت هر دوی آنها و دیگر بازیگران اطمینان کامل داشتم و همه ی بازیگران تازه کار فوق العاده نقش هایشان را خوب بازی کردند. 
وی افزود: بازیگر جدید با توجه به حضور در اولین کار خود خیلی خوب و با استعداد ظاهر شدند و به خاطر عشق و انرژی به کار گرفته در اثر کارهایش بسیار موفقیت آمیز بود امیر حسین آرمان نیز یکی دیگر از بازیگران جوان محسوب می شود که در این اثر خوب درخشید. 
حیایی در مورد حضور در کنار سفره هفت سین و تعطیل می کنند و خدا را شکر همواره شب یا روز عید گروه در کنار خانواده هایشان بودند./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.