سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت در نظام ديني مايه افتخار ماست

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا در جلسه هماهنگي اقدامات نوروزي فرماندهي انتظامي لرستان ،گفت: خدمت در نظام ديني كه رأس آن امامت، ولايت و مرجعيت مي باشد مايه افتخار ماست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، "سردار علي مويدي"رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا در اين جلسه كه با حضور "سردار عليزاده" فرمانده انتظامي لرستان ، معاونان و روساي پليس هاي تخصصي استان در محل سالن توجيه اين فرماندهي برگزار شد، با تبريك سال نو به كليه كاركنان فرماندهي انتظامي لرستان، اظهار داشت :ما افتخار خدمت در حكومتي را داريم كه در بطن آن ارزش هاي مكتبي و ديني عملي مي شود و ما به عنوان تكليف حكومتي ، آن را انجام مي دهيم.
 وي با اشاره به فرصت هايي كه پرسنل ناجا براي خدمتگذاري مردم در حكومت اسلامي دارند، خاطر نشان کرد: خدا را شاكريم كه بهترين فرصت ها را براي ما فراهم كرده است ديگران حسرت چنين روزي را داشته اند،تا در حكومتي ديني خدمت كنند.
"سردار مويدي " ايام نوروز را فرصت خوبي براي خدمتگذاري به مردم عنوان كرد و افزود : ما بايد ارزش ها را پاسداري كنيم و در جهت تحقق آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي تلاش كنيم.
اين مقام مسئول در ادامه خاطر نشان كرد: با توجه به اين كه خدمت گذاري شما در استان به اثبات رسيده است اميدوارم پيرو فرمايشات مقام معظم رهبري كارنامه ي 92 موفقتر باشد كه رضايت امام خودمان را در اين مهم كه وعده الهي است محقق سازيد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا ، ضمن گراميداشت ياد شهداي گرانقدر استان به اقدامات گسترده صورت گرفته در جهت ايجاد نظم و امنيت در استان اشاره نموده و اظهار اميدواري نمودند كه جهت رضايتمندي مردم در سال جديد از ظرفيت و توانمندي فرماندهي انتظامي به شكل بهتري استفاده گردد.  
"سردار مويدي" کارنامه پليس استان را نسبت به گذشته کارآمد و بسيار خوب توصيف كرد و گفت: ايران اسلامي امروز در تمام دنيا سربلند و مفتخر است که يک پليس خدمتگذار ، ايثارگر با عزم و اراده اي استوار دارد.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا در پايان ضمن اعلام پيام تبريك سردار فرمانده محترم ناجا به كليه پرسنل و كاركنان فرماندهي انتظامي استان لرستان ،عنوان کرد: با توجه به تدابير فرماندهي ناجا معيشت كاركنان بايد در اولويت برنامه ها قرار گيرد و فرماندهان و مسئولان به اين امر توجه ويژه داشته باشند./ف
برچسب ها: پلیس ، مبارزه ، ناجا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.