سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه رجزخوانی های کره شمالی برای آمریکا

کره شمالی به رجزخوانی های نظامی و تسلیحاتی خود در برابر آمریکا و کره جنوبی اداه می دهد .

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از خبرگزاری فرانسه ؛ کره شمالی فیلم ویدئویی تبلیغاتی جدیدی در اینترنت قرار داد که در آن سربازان کره شمالی به سئول ، پایتخت کره جنوبی ، یورش برده و هزاران آمریکایی مستقر در جنوب این شبه جزیره را به گروگان می گیرند.

این فیلم چهار دقیقه ای به نام « جنگ کوتاه سه روزه » در پایگاه رسمی اطلاع رسانی رژیم کره شمالی که تبلیغات رسانه های دولتی را منتشر می کند ، قرار گرفت.از دو ماه پیش کره شمالی چندین فیلم ویدئویی از این دست در پایگاه اینترنتی خود قرار داده است. تنش ها در شبه جزیره کره از اوایل دسامبر ، در پی پرتاب موفقیت آمیز موشک از سوی کره شمالی افزایش یافته است. واشنگتن و سئول مدعی اند که این موشک پرتاب شده ، موشک بالستیک بوده است.

سومین آزمایش هسته ای کره شمالی که 12 فوریه صورت گرفت ، موجب شد سازمان ملل تحریم های جدیدی علیه این کشور تصویب کند و پیونگ یانگ نیز در مقابل ، اقدام به تهدیدهای تلافی جویانه کند.روز پنجشنبه کره شمالی همچنین تهدید کرد که به پایگاههای نظامی آمریکا در ژاپن و جزیره گوام در اقیانوس آرام حمله می کند.

این فیلم ویدئویی که در اینترنت قرار گرفته است هزاران سرباز چترباز را در آسمان سئول نشان می دهد ، در حالی که تانک ها و خودروهای زرهی از مرز کره جنوبی می گذرند و به سمت پایتخت این کشور در حال حرکتند. راوی این فیلم نیز نقل می کند که حدود یکصد و پنجاه هزار تبعه آمریکایی به گروگان گرفته شده اند.

فیلم تبلیغاتی دیگری نیز ساختمان های کاخ سفید و کنگره آمریکا را در واشنگتن نشان می دهد که در میان شعله های آتش می سوزند. نیویورک در شعله های آتش ویران شده است و باراک اوباما ، رئیس جمهور آمریکا و نظامیان آمریکایی نیز به این سرنوشت دچار شده اند.

                                  آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: کره ، آمریکا ، شمالی ، جنوبی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.