سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت ترافیک جاده های کشور در سومین بامداد سال 92 ؛ بروز رساني ساعت01:06

ترافیک نیمه سنگین در محور قزوین_کرج

رييس مركز فرماندهي و كنترل ترافيك پليس راهور ناجا گفت: درمحورهای قزوین_کرج ،قزوین_رشت و قزوین_زنجان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رضاسلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اعلام اين خبر عنوان كرد: ترافیک در استان البرز آزاد راه تهران_کرج هر دو باند، گلستان محورهای گرگان_علی آباد ونونکده گرگان،قزوین محورهای قزوین_کرج ،قزوین_رشت و  قزوین_زنجان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
سرهنگ البرزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران محور کرج-چالوس از میدان امیرکبیر تا تونل شماره 5 و محور کرج قزوین از مهرویلا تا پل حصارک و استان گیلان محور رشت-قزوین محدوده منجیل و رودبار سنگین است.
جانشین فرمانده پلیس راه کشور اظهار داشت: استان های اصفهان محورهای تهران-اصفهان و شیراز-اصفهان و همچنین در خراسان شمالی محور چمن بید-بجنورد ترافیک نیمه سنگین است به گفته وی از آبعلی تا امامزاده هاشم ترافیک نیمه سنگین است.




سرهنگ اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: در استان قزوین محور قزوین-کرج، قزوین-زنجان، قزوین-رشت و استان اصفهان محور کاشان-اصفهان،اصفهان-شیراز و نیز در استان کرمان محور سیرجان به بندرعباس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
وی خاطرنشان کرد: در اکثر محورهای استان کرمان ومحور زابل-زاهدان بارش باران اعلام شده است.



سرهنگ صفایی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر عنوان كرد: ترافیک در مسیر آزادراه شهید شوشتری به سمت غرب و جنوب و همچنین بزرگراه مشهد به نیشابور به سمت غرب نیمه سنگین است.
پلیس راه ترافیک استان خراسان رضوی با اشاره به ترافیک عادی و روان در سایر محورهای این استان خاطرنشان کرد: در این چند روز گذشته مهمترین علل تصادفات واژگونی خودروها ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است.



سرهنگ رضا سلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: استان مازندران محورهای هراز کرج چالوس استان قزوین، قزوین-کرج، قزوین-زنجان، قزوین-رشت و استان اصفهان محور کاشان-اصفهان و اصفهان-شیراز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
وی ادامه داد: در استان کرمان محور سیرجان به بندرعباس و استان گیلان محور رشت قزوین در محدوده رودبار و منجیل ترافیک نیمه سنگین است.
سرهنگ سلبی با اشاره به وضعیت جوی خاطرنشان کرد: اکثر محورهای استان کرمان و محور زابل- زاهدان بارش باران گزارش شده است.



سرهنگ نیک بخت در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،با بیان این مطلب افزود: درحال حاضر ترافیک در محور اصفهان به تهران و اصفهان به شیراز سنگین است.
پلیس راه و ترافیک استان اصفهان با اشاره به اینکه ترافیک در سایر محورهای این استان روان و عادی است خاطرنشان کرد: خستگی و خواب آلودگی رانندگان مهمترین علل تصادف در این چند روز بوده است.



سرهنگ محمدرضا مهماندار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر عنوان كرد: در استان البرز محور کرج-چالوس و استان قزوین محور کرج-قزوین ، زنجان-قزوین، و قزوین-رشت ترافیک نیمه سنگین است.
فرمانده پلیس راه کشور ادامه داد: محور هراز محدوده امامزاده هاشم ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
وی با اشاره به شرایط جوی در جاده های کشور خاطرنشان کرد: در استان خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان محور زابل و استان مازندران محور چالوس- کرج تا محور ولی آباد بارش خفیف باران گزارش شده است.




سرهنگ رضا سلبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: در محور هراز از آبعلی تا امامزاده هاشم و محور قزوین-رشت در محدوده رودبار و منجیل ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
وی خاطرنشان کرد: سایر جاده های کشور از ترافیک عادی و روان برخوردار است.




معاون عملیات پلیس راه ترافیک کشور از بارش پراکنده باران در 5 استان کشور خبر داد.
سرهنگ اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: در تمام محورهای استان های چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، کرمان و همچنین در استان خراسان رضوی محورهای سرخس، فریمان و تربت جام بارش پراکنده باران گزارش شده است.
معاون عملیات پلیس راه ترافیک کشور با اشاره به بارش پراکنده باران در استان سیستان و بلوچستان محورهای زابل-زاهدان و زابل-نهبندان خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام برخوردار است./ف







برچسب ها: آخرین ، وضعیت ، ترافیکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.