سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پربيننده ترين‌هاي سال 91؛(20)

كاوه خداشناس:تصادف منجر به رفاقت چند ساله شد

كاوه خداشناس بازيگر سينما و تلويزيون گفت: تصادفي كه رمضان 84 برايم اتفاق افتاد زمينه دوستي و رفاقت چندين ساله را برايم رقم زد.

كاوه خدا شناس، بازيگر سينما و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: يافتن يك دوست صميمي  در حين تصادف از خاطراتي است كه در ماه مبارك رمضان سال 1384 برايم ايجاد شده و هيچ گاه آن را فراموش نخواهم كرد.
وي افزود: روز اول ماه رمضان در سال 84 بود كه موتور سواري با سن و سال بالا بدليل رد كردن چراغ قرمز، با اتومبيل من كه در حوالي خيابان آپادانا مشغول رانندگي بودم برخورد كرد و شدت اين برخورد چنان بود كه منجر به جراحت و شكستگي در ناحيه يكي از پاهاي وي شد.
 خدا شناس اظهار داشت: اين موتور سوار را به بيمارستان اميد واقع در خيابان نوفل اوشاتو منتقل كردم و بعد ازجراحي و قرار دادن پلاتين در يكي از پاهاي او، وي را كه بيهوش بود به بخش عمومي بيمارستان منتقل كردند.
وي ادامه داد: دومين روز ماه رمضان بود كه آن موتور سوار آسيب ديده بهوش آمد وهر چه تلاش كردم حداقل آب ميوه به او بخورانم نتوانستم چون  او درحين عدم مناسب بودن حالش از چنان استقامت  و صبري برخوردار بود كه تحت هيچ شرايطي حاضر به شكستن روزه اش نشد.
خدا شناس گفت: آن موتور سوار به خانواده اش اطلاعي از تصادفش نداد و براي اينكه آنها را از نگراني بيرون آورد گفت كه همراه يكي از دوستانش براي زيارت حضرت معصومه (س) عازم قم شده و از همان جا بود كه دوستي پايداري بين ما بوجود آمد و اين دوستي و رفاقت با گذشت سالها هنوز با صميمي دو چندان برقرار است.
اين بايگر در ارتباط با خاطره اولين روز از روزه داريش در زمان كودكي مي گويد:  روزه گرفتن را با روزه كله گنجشكي و با تشويق مادر بزرگم كه علاقه بسياري به او داشتم آغاز كردم و از همان موقع سعي مي كردم در اداي تمام فرايض ديني و عباديم از وي الگو برداري كنم.
وي خاطر نشان كرد: در اين روزهاي مبارك ماه رمضان و فرا رسيدن ليالي قدر سلامتي و موفقيت تمام هم وطنانم را از درگاه خداوند بزرگ خواهانم.
گفتني است، كاوه خدا شناس هم اكنون بازي در نقش اصغر در مجموعه دولت مخفي به كارگرداني عبدالحسين برزيده سري سوم مجموعه عمليات 125 به كارگرداني مسعود آب پرور را در كارنامه هنري خود دارد./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
م
۱۹:۰۱ ۰۳ تير ۱۳۹۶
من عاشق شمام خیلی خوبی
نازنین
۱۵:۳۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
خیلی بازیگر خوبی هستند من بازی هاشون رو خیلی هم دوستشون دارم براشون آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم
بنفشه
۱۴:۵۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۵
سلام آقای خداشناس
ناشناس
۱۳:۳۸ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
من عاشق آقا کاوه هستم ایشون علی هستن من واقعا به ایشونافتخار میکنم
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۴
بازیگر و انسان خوبی هستید امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشید
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
شمارو میبینم یاد ادم های اول انقلاب میفتم نمیدونم چرا ؟یا اون صمیمیت افراد اون موقع را دارید یا اینکه هنوز به ارزش ها پایبند هستید امیدوارم همیشه موفق باشید وبه رشد فرهنگ و مذهب در سینما و تلویزیون ایران کمک کنید
شهرزاد
۲۱:۴۸ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
وقتی جواب نمیدن چرا پیام بذاریم؟؟؟
kimia
۲۳:۴۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
واقعا از ته دلم میگم که از دسته بازیگرانی هستید که با بدست اوردن شهرت و افتخار برای خود وخانواده تان از عقاید و اخلاقتان نه تنها چیزی کم نشد بلکه به خوبی های آن اضافه نیز شد..که واقعا برای طرفدارانتان ارزشمند است..
امیدوارم همیشه سربلند و موفق و پیروز باشید .
مینا
۱۵:۱۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۳
سلام
دریک جمله میگم؛آقای خداشناس یه دونه هستن واسه
نمونه هستن،انشااله همیشه سلامت وخوشبخت باشن.