سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هنيه:فلسطين از دست صهيونيستها آزاد خواهد شد

نخست وزیر قانونی فلسطین در نوار غزه گفت آرمان فلسطین آرمان اعراب ، مسلمانان و آزادگان جهان است و به خواست الهی سراسر فلسطین از دست صهیونیستها آزاد خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه تلویزیونی الاقصی ؛ اسماعیل هنیه در مراسم جشن فارغ التحصیلی نخستین گروه از افسران فلسطینی در نوار غزه افزود جوانان فلسطینی در خط مقدم دفاع از سرزمین اعراب و مسلمانان قرار دارند و نوک پیکان مقاومت و جهاد هستند.

هنیه اظهار داشت انقلابیون فلسطینی نوک پیکان کشورهای عربی و اسلامی و نوک پیکان عرب در میدان التحریر (در قاهره) و میدان تغییر (در صنعا پایتخت یمن) و میدان شهدا (در طرابلس پایتخت لیبی) در پایتخت های انقلابی هستند.هنیه گفت آموزش افسران فلسطینی کاملا توسط خود فلسطینیان و با امکانات فلسطینی صورت گرفته است.

هنیه افزود به فلسطینیان در غزه و کرانه باختری و قدس و در سرزمینهای اشغالی 1948میلادی و خارج از فلسطین و به ملتهای عربی و مسلمان می گویم شما در سرزمین فلسطین یک سپر و شمشیر دارید ؛ سپری که از این میهن و مردمان آن و از سرزمین و شرف و آبرو محافظت می کند. مبارزان فلسطینی خودشان و خونشان را فدا می کنند تا از این سرزمین حمایت و آن را آزادکنند و از چنگال صهیونیستها باز پس گیرند تا به سرزمینی عزیز و آزاد و مستقل تبدیل شود. سپری که از هر فلسطینی محافظت می کند. این جوانان به مثابه گنجی برای هر فلسطینی هستند. 
هنیه گفت آنها شمشیرهای حق هستند که اهل باطل را از بین می برند آنها شمشیرهای حق در مقابل مهاجمان و متجاوزان و دشمنان هستند.

وی تصریح کرد آنها شمشیرهای حق بر گردن مزدوران و خائنان و جاسوسانی هستند که خودشان را به شیطان فروخته اند. به هر کسی که به این وطن خیانت کند ترحم نخواهد شد. به هر کسی که علیه مقاومت و مبارزان توطئه کند رحم نخواهد شد مگر آنکه توبه کند و اصلاح شود.
هنیه گفت اینجایی که اکنون به مقر آموزش نیروهای امنیتی تبدیل شده است قبلا زندانی بود که صهیونیستها در زمان اشغال نوار غزه ، مبارزان را در آن زندانی و شکنجه می کردند.

وی تصریح کرد دشمن صهیونیستی این زندان را برای شکستن اراده ملت فلسطین و از بین بردن روحیه مردان ایجاد کرده بود تا انتفاضه اول فلسطینیان را که انتفاضه سنگ و تیرکمان بود شکست بدهد.هنیه گفت این ملت بزرگ که غزه را آزاد کرد در جهت آزاد کردن همه فلسطین به پیش می رود. این دولت (دولت قانونی فلسطین در نوار غزه) به وجب وجب خاک فلسطین پایبند است و این زندان را به محل پرورش مردان و قهرمانان تبدیل کرده است.

هنیه اظهار داشت ما اکنون میزبان ایمن شراونه از مبارزان فلسطینی (از اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی که پس از اعتصاب غذای طولانی از کرانه باختری به غزه تبعید شده است) هستیم که به زودی به غزه می آید. او صهیونیستها را به چالش کشید و سربلند از زندان خارج شد.هنیه گفت به فلسطینیان در کرانه باختری و قدس و جاهای دیگر می گویم این نیروهایی که فارغ التحصیل شده اند پشتوانه و مایه عزت شما هستند و برای آزاد سازی کرانه باختری و قدس و بقیه سرزمینهای فلسطینی هستند.

                              آخرين اخبار جهان را اينجا بخوانيد. 
برچسب ها: هنیه ، اسرائیل ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.