سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاجی بیگی خبر داد:

آماده باش تمامی پایانه های مسافربری پایتخت برای استقبال از مسافران نوروزی / مسافران بلیت را از محل های مجاز تهیه کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهر تهران گفت: پایانه های مسافربری تهران برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، محمد رضا حاجی بیگی با بیان این مطلب اظهار کرد: سال گذشته از 25 اسفند تا 15 فرودین ماه حدود 6 میلیون مسافر از پایانه های مسافربری ورود و خروج داشتند که پیش بینی می شود امسال تعداد مسافران پایانه های مسافربری افزایش یابد و به 7 میلیون مسافر برسد. 

وی با بیان اینکه پیش‌فروش حضوری بلیت‌ سفرهای نوروزی از اول اسفند ماه آغاز شده است و مسافران می‌توانند برای خرید بلیت‌ سفر خود اقدام کنند، گفت: به مسافران توصیه می شود که برای خرید بلیت، از محل‌های مجاز، سایت‌های معتبر فروش اینترنتی بلیت و گیشه‌های فروش بلیت مستقر در پایانه و سطح شهر اقدام کنند و هرگز به جارچیان و دلالان مسافر در اطراف پایانه اعتماد نکنند.  

مدیر عامل سازمان پایانه ها و پارکسوارهای شهر تهران ادامه داد: براساس پیش‌بینی صورت گرفته از روزهای 23 و 24 اسفندماه امسال به شمار مسافران افزوده می شود و در برگشت نیز از 13 و 14 فرودین شاهد افزایش تعداد مسافران خواهیم بود ، به همین دلیل همه کارکنان پایانه ها از اول اسفندماه برای ارائه خدمات موردنیاز مسافران در آماده‌ باش بوده و مکان‌های خدماتی رفاهی از جمله اتاق مادر و کودک و کتابخانه پایانه ها، هر روزه آماده ارائه خدمات رسانی هستند. 

حاجی بیگی تصریح کرد: با آغاز سال نو و همسو با دگرگونی و شکوفایی طبیعت، در پایانه های مسافر بری شهر تهران ، به نوسازی، بهسازی و زیباسازی چشم‌انداز بصری پرداخته ایم که توسعه فضای سبز، کاشت گل و گیاه و هرس درختان، رنگ‌آمیزی و نقاشی نرده‌ها، جداول و ...، لکه‌گیری، آسفالت، جمع‌آوری موانع اضافی، تعویض سایبان‌ نیمکت‌ها، ‌نصب تابلوهای اطلاع‌رسانی، علائم راهنما و ترافیکی و ... بخشی از این اقدامات است. 

وی ادامه داد : همچنین برنامه های متنوع فرهنگی برای این ایام و مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است، چنانچه سامانه های نشاط در پایانه های شهر برپا می شود و بسته های فرهنگی نیز بین مسافران توزیع خواهد شد. 

مدیر عامل سازمان پایانه ها و پارکسوارهای شهر تهران تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت بلیت هواپیما و قطار ، پیش بینی می شود شاهد افزایش قابل توجه مسافران نوروز پایانه های مسافربری باشیم. 

وی تاکید کرد : تمهیداتی برای راحتی مسافران در پایانه ها در نظر گرفته شده ، به ویژه برای کسانی که به دلایل مختلف سفرشان با تاخیر مواجه می شود امکانات و تسهیلاتی در نظر گرفته شده است . در مجموع امیدواریم با تمهیدات در نظر گرفته شده در پایانه های شهر تهران بتوانیم به خوبی از مسافران نوروزی سال 92 استقبال کنیم. /عب
برچسب ها: بازار ، اقتصاد ، مسافر ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.