سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر امنيت مرزهاي کشور درايام نوروز از طريق قرارگاه نوروزي مقداد

معاون عمليات مرزباني نيروي انتظامي گفت: با تشکيل قرارگاه مقداد در اين معاونت، امنيت مرزهاي کشور در ايام نوروز نظارت و فرماندهي مي شود.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار"شرفي" از تشکيل قرارگاه نوروزي مقداد در فرماندهي مرزباني ناجا خبر داد وگفت: اين قرارگاه در راستاي حفظ نظم و امنيت مرزهاي کشور در ايام نوروز و نيز تشکيل قرارگاه نوروزي امام علي (ع) ناجا،  فرماندهي و نظارت بر امنيت مرزهاي ميهن اسلاميمان را به عهده دارد. 
سردار شرفي با بيان اينکه قرارگاه نوروزي مقداد پس از ابلاغ از سوي معاونت عمليات مرزباني به استان هاي مرزي کشور با هدف کنترل و نظارت بر فعاليت قرارگاه هاي استان هاي 16 گانه تشکيل شد، گفت: حفظ نظم و امنيت و نيز بکارگيري ويژه از نيروها در ايام نوروز براي کنترل مرزها، نظارت و پيگيري عملکرد قرارگاههاي نوروزي در استانها و احصاء گزارشهاي استاني و اعلام آن به قرارگاه مرکزي امام علي (ع) ناجا از وظايف قرارگاه مقداد به شمار مي آيد. 
معاون عمليات مرزباني ناجا تصريح کرد: اعضاي اين قرارگاه متشکل از نمايندگان تمامي بخشهاي ستادي مرزباني ناجاست که مسئول دريافت گزارش هاي آماري ارسالي از استان ها، ابلاغ دستور العمل ها و نظارت بر فعاليت قرارگاه هاي نوروزي تابعه هستند./ف
برچسب ها: نظارت ، امنیت ، مرز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
دلخوش
۲۱:۴۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۲
عزيزان خسته نباسند خدا قوت سلامتي شما ارزوي ماست