سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی فرودگاه زرقان برای استقبال از مسافران نوروزی

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس از آمادگی فرودگاه آموزشی-تفریحی زرقان در ایام نوروز خبر داد و گفت: این فرودگاه با هشت فروند هواپیمای آموزشی آماده پذیرایی از مسافران و علاقمندان است.

به‌گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل فرودگاه‌های استان فارس، حمیدرضا سیدی مدیرکل فرودگاه شیراز، ضمن اعلام این مطلب و همچنین با اشاره به آمادگی فرودگاه شیراز برای استقبال از مسافران نوروزی گفت: پس از تحویل سال نو، مسافران نخستین پرواز ورودی با اهدای گل مورد استقبال قرار می‌گیرند.

سیدی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده، سه سفره هفت‌سین در ترمینال پروازهای داخلی و خارجی و محوطه مقابل ترمینال داخلی پهن می‌شود که شعاع سفره هفت‌سین ترمینال داخلی هشت متر است.

وی با اشاره به درخواست شرکت‌های هواپیمایی مبنی بر انجام پروازهای فوق‌العاده گفت: در این زمینه هیچ مشکلی برای افزایش تعداد پروازهای نوروزی در مسیرهای داخلی و خارجی وجود ندارد و فرودگاه‌های استان آمادگی کامل برای ارائه خدمات به مسافرین را دارند.

وی افزود: بیشترین درخواست مسیرهای داخلی مربوط به مشهد، کیش، تهران، اهواز، تبریز و مسیرهای خارجی دبی، کویت و ترکیه بوده است.

سیدی با اشاره به پروژه توسعه ترمینال داخلی از تکمیل و بهره‌برداری کامل از این پروژه در تابستان سال 92 انجام خواهد شد./عب
برچسب ها: فرودگاه ، نوروز ، آمادگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.