سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر فدراسیون دو و میدانی:

موفق ترین عملکرد را در سال اخیر داشته ایم

حسین رشیدیان دبیر فدراسیون دو و میدانی گفت: با توجه به رویدادهای بزرگ و موفقیت تاریخی در المپیک، عملکرد فدراسیون دو و میدانی را بسیار خوب و قابل توجه ارزیابی می کنم.

حسین رشیدیان دبیر فدراسیون دو و میدانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: به طور کلی اوضاع فدراسیون بسیار خوب و قابل قبول بوده و کارها با توجه به برنامه‌ریزی های از پیش‌تعیین شده دنبال می‌شود هر چند که در حال حاضر بحث بحران اقتصادی و کمبود پول مطرح است اما باز هم در اجرای برنامه‌های مورد نظرمان موفق حرکت کرده ایم علت اصلی این موفقیت را می توان تفسیری شبیه به آنچه که در زندگی هایمان جاری است داشته باشیم. پول فرع ماجر‌است و مثل زندگی‌های معمولی‌مان سعی کرده ایم با این مسئله کنار آمده و در جهت پیشبرد اهداف مورد نظر پیش رویم.

وی افزود: من فکر می کنم فدراسیون دو و میدانی یکی از موفقترین فدراسیون‌هاست با توجه به رویدادهای بسیار بزرگ چون المپیک و کسب مدال نقره توسط احسان حدادی و همچنین درخشش در رقابتهای غرب آسیا می‌توان نتیجه‌گیری کرد این فدراسیون عملکرد خوب و درخشانی در این رشته ورزشی داشته است.

رشیدیان تصریح کرد: از نظر من داوری یکی از موفق‌ترین مدیران در حوزه ورزش است او با سابقه‌ای پانزده ساله ای که دارد به کم و کیف دو و میدانی به خوبی آشناست. علاقمندی خاصی هم به این رشته دارد که این علاقمندی باعث شده است تا در مدیریت بحران مالی هم موفق پیش رود فکر می کنم این اظهار نظر من مورد قبول همه فدراسیون بوده و همه با این نظر موافق هستند./زر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.