سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات شرکت در محدوده بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی

انتشار واوراق مشارکت پیش بینی شده در قوانین بودجه سنواتی کل کشور برای اجرای طرح های بهسازی و نوسازی شهری در سه مرحله تا کنون از اقدامات اصلی این سازمان به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبر نگاران شرکت مادر تخصصی عمران وبهسازی شهری  ایران  ، به عنوان نهاد تخصصی دولت ، در امر ساماندهی و تصدی بهسازی ،نوسازی بافت های فرسوده  و سکونتگاه های  غیر رسمی  با هدف بهبود وارتقای سطح کیفی و کمی زندگی در محیط شهری برای حیات حال و آینده در جهت ایجاد رشد اقتصادی ،تعادل کارکردی برنامه های اجرایی خود را به عمل آورده است که عبارت است از: تهیه طرح های بهسازی،نوسازی وارائه ضوابط ومقررات برای قریب به چهل وچهار هزار هکتار در بیش از 162 شهر کشور و مشارکت در نوسازی مناطق فرسوده در قالب الگوهای تجمیع  اجرای بیش از 150 پروژه از جمله اقدامات شرکت عمران وبهسازی شهری ایران است.

همچنین تهیه طرح های ساماندهی وتوانمند سازی سکونتگاه های غیر رسمی برای 60 شهر با مساحت 45141 هکتار با جمعیتی بالغ بر 5266439 نفر از دیگر اقدامات این سازمان به شمار می رود.

براساس این گزارش بستر سازی  از طریق تعریف وانجام  بیش از 1200 مورد مطالعات امکان سنجی و پژوهش های کاربردی ،برگزاری دوره های آموزشی ،مستند سازی ،اطلاع رسانی وتولیدات فرهنگی – ترویجی ونظایر آن از دیگر اقدامات این سازمان به شمار می رود.

 در همین راستا  انتشار واوراق مشارکت پیش بینی  شده در قوانین  بودجه سنواتی کل کشور برای اجرای طرح های بهسازی و نوسازی شهری در سه مرحله تا کنون از اقدامات اصلی این سازمان به شمار می رود./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.