سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بازدید مدیران موسسه DAAD آلمان از واحد علوم و تحقیقات عنوان شد:

تائید موسسه تبادلات آکادمیکی کشور آلمان (DAAD) از کیفیت آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی

کریستین هولشتزر و الکساندر هریدی مدیران موسسه DAAD از بخشهای مختلف آموزشی ، علمی و تحقیقاتی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی بازدید کردند.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی واحد علوم و تحیقات در این بازدید که نمایندگان سفارت آلمان در تهران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مدیرکل همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی میهمانان را همراهی میکردند امکانات و ظرفیتهای علمی دانشکده های فیزیک پلاسما، فنی و مهندسی و مجتمع آزمایشگاهی واحد علوم و تحقیقات مورد تحسین بازدید کنندگان قرار گرفت.

مدیران موسسه DAAD آلمان ، گسترش و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی، کیفیت آموزشی و پژوهشی و نحوه مدیریت این دانشگاه را منحصر به فرد دانستند . بر اساس این گزارش ، بازدید هیات مذکور بازتاب گسترده ای در تائید ارتقاء سطح علمی و تحقیقاتی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی داشته و موجب گسترش همکاریهای علمی فی ما بین خواهد شد.

مدیرکل همکاریهای علمی بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی در حاشیه این بازدید گفت: در گذشته برخی از دانشگاه های آلمان در معادل سازی مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان ما مشکلاتی ایجاد میکردند که پس از بحث و بررسی این موضوع با مدیران موسسه DAAD آلمان، کریستین هولشتزر با تائید بر کیفیت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ، صحبتهایی مبنی بر همکاری های بیشتر و رفع  این مشکلات مطرح شد. /ز2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.