سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر کمیسیون سازمان نظام صنفی رایانه ای:

تعرفه خدمات امنیت را باز نگری می کنیم

باز نگری و روز آمد کردن تعرفه خدمات امنیت متناسب با رشد فناوری از برنامه های کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران در سال جدید است.

 علیرضا صالحی دبیر کمسیون افتا با بیان این مطلب به خبرنگار اورژانس it باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تدوین تعرفه خدمات حوزه امنیت فناوری اطلاعات از ثمرات  عملکرد کمیسیون است که این تعرفه برای نخستین بار در کار گروه  تدوین  شده و در اختیار کار گروه ساماندهی بازار  به عنوان مبنای مدل در بسیاری از مناقصات  و طرح ها گذاشته شده است.

 وی افزود:  تلاش شده به عنوان نقطه تعامل بخش خصوصی و بخش دولتی در سازمان های مختلف مورد وثوق قرار گیریم و دستاوردهایی نیز در این زمینه داشته ایم که در سال جدید اجرایی خواهند شد.

وی هم چنین  در خصوص برنامه های آتی کمیسیون افتای سازمان  نظام صنفی رایانه ای استان تهران بیان داشت:  تلاش سازمان بر این است که ارتباط با بخش  تصمیم ساز و تصمیم گیر در حوزه امنیت فناوری اطلاعات را توسعه دهد و سازمان فناوری اطلاعات را در انجام وظایف و گولاتوری و تدوین آئین نامه های ساماندهی یاری کند.

 وی با اشاره به باز نگری و روز آمد کردن تعرفه خدمات امنیت متناسب با رشد فناوری خاطر نشان کرد:  آگاهی رسانی از رسالت های مهم کمیسیون افتاست که به این منظور برنامه ریزی هایی جهت برگزاری  سمینار های تخصصی در این زمینه انجام شده است که از اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود./ع2
برچسب ها: رایانه ، فناوری ، اطلاعات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.